نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

بسته گسترش‌دهنده Endless Mode بازی Frostpunk در چند روز آینده منتشر می‌شود

بسته گسترش‌دهنده Endless Mode بازی Frostpunk به زودی منتشر خواهد شد و این بسته شامل محتوای بیشتری نسبت به آنچه در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود، است.

استودیو ۱۱ بیت در خرداد ماه سال جاری حالت دشوار Survival Mode را برای بازی Frostpunk منتشر کرد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این استودیو با انتشار تریلری در یوتیوب اعلام کرده است که بسته گسترش‌دهنده Endless Mode به همین زودی‌ها در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در این ویدیو کارول زاجاچِکوسکی اظهار داشت که تصمیم برای افزودن محتوای اضافی بیشتر باعث شد تا زمان توسعه این بسته طولانی‌تر از انتظارات آن‌ها باشد. با این حال، این محتوای اضافی باید در چند روز آینده به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

در حالت بی‌پایان شاهد دو حالت فرعی با نام‌های Endurance و Serenity خواهیم بود. حالت Serenity به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به طور کامل روی ساخت‌وساز و رشد شهرها تمرکز کنند. در این حالت منابع به وفور یافت می‌شود و آب‌وهوا مساعدتر خواهد بود. در آن سو حالت Endurance قرار دارد که بسیار متفاوت است. این حالت به این منظور طراحی شده است تا یک چالش واقعی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. این حالت شامل رویدادهای تصادفی خواهد بود که در طی چند روز پایان می‌یابند.

بازی Frostpunk در حال حاضر در پلتفرم کامپیوتر در دسترس است. این بازی به واسطه گیم‌پلی جذاب و پرتنش، طراحی خوب سیستم تصمیم‌گیری، اتمسفر فوق‌العاده، گرافیک هنری و طراحی بسیار زیبایی افکت‌هایی چون طوفان، موسیقی‌های بسیار گوش‌نواز و لذت‌بخش بودن حس پیشرفت در بررسی زومجی نمره ۸ را دربافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Frostpunk دقیقا مثل ساخته قبلی استودیو ۱۱ بیت یعنی This War of Mine، یک بازی با‌کیفیت است که شما را درگیر انتخاب‌های متعددی می‌کند و در مسیری قرار می‌دهد که در آن، برای بقای مردم‌تان باید دو راهی‌های سختی را پشت سر بگذارید. Frostpunk همچنین از اتمسفر و موسیقی‌های بسیار زیبایی هم بهره می‌برد و همه این‌ها، دست به دست هم داده‌اند تا تلاش برای بقا در سرمای استخوان‌سوز بازی، تجربه‌ای لذت‌بخش باشد.

شما می‌توانید در ادامه با مشاهده تریلر تازه بازی Frostpunk اطلاعات بیشتری را از حالت‌های Endurance و Serenity به دست آورید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده