نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

تکنیک Ray Tracing کارت‌های گرافیک‌ RTX انویدیا به بازی Battlefield V راه یافت

استودیو دایس نهایتا قابلیت پشتیبانی از تکنیک رهگیری پرتو را به بازی Battlefield V اضافه کرد.

بازیکنانی که پول زیادی را صرف تهیه کارت‌های گرافیک تازه و پرزرق‌وبرق Nvidia RTX کرده‌اند، بی‌صبرانه منتظر از راه رسیدن قابلیت‌های نسل بعدی این کارت‌ها هستند. حال در میان اخبار بازی مطلع شدیم که برخی از این قابلیت‌ها برای اولین بار در بازی Battlefield V در دسترس قرار گرفته‌اند. اگر یک کارت RTX دارید و سیستم شما با حداقل سیستم مورد نیاز مطابقت دارد، در حال حاضر می‌توانید در بازی Battlefield V بازتاب‌های ایجاد شده با تکنیک Ray Tracing را که از طریق تنظیمات گرافیکی پیشرفته قابل دسترس است، تجربه کنید.

Ray Tracing / رهگیری پرتو

از آنجایی که این موارد باعث سردرگمی می‌شود، شما می‌توانید در ادامه مواردی را که برای مشاهده قابلیت رهگیری پرتو در بازی بتلفیلد نیاز دارید، مشاهده کنید.

  • آخرین بسته به‌روزرسانی بازی Battlefield V که از طریق پلتفرم Origin می‌توان آن را دریافت کرد
  • تازه‌ترین درایور کارت گرافیک انویدیا، نسخه ۴۱۶.۹۴
  • به‌روزرسانی ویندوز 10 به نسخه ۱۸۰۹ (تنها Windows Update را اجرا کنید)
  • کارت گرافیک RTX 2070 ،RTX 2080 یا RTX 2080 Ti

تمام این موارد با فرض این است که کامپیوتر شما با حداقل سیستم مورد نیاز مطابقت داشته باشد. کمپانی انویدیا همچنین یک نمودار سودمند برای کسانی که می‌خواهند بازی را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و بازتاب‌های تکنیک رهگیری پرتو تجربه کنند، تهیه کرده است و متاسفانه در این نمودار رزولوشن 4K به چشم نمی‌خورد.

Ray Tracing / رهگیری پرتو

شایان ذکر است که تکنیک رهگیری پرتو تنها روی سطوح منعکس‌کننده خاصی اعمال می‌شود و شاهد اعمال آن در سراسر صحنه نخواهیم بود. ظاهرا استودیو دایس در ابتدا با اجرای بسیار ساده این تکنولوژی کار را آغاز کرده است و کاربران در بازی قادر به تغییر سطح کیفیت بازتاب‌ها خواهند بود. وب‌سایت آی‌جی‌اِن در نمایشگاه گیمزکام موفق به تجربه بازی Battlefield V با تکنیک Ray Tracing شد و تحت تاثیر این قابلیت قرار گرفت.  شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده