// دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی رومیزی سریال Black Mirror با نام Nosedive معرفی شد

بازی رومیزی Nosedive که برپایه سریال Black Mirror در کمپانی اسمودی ساخته شده است به کاربران اجازه می‌دهد که به دوستان خود امتیاز دهند.

به تازگی یک بازی رومیزی از مجموعه Black Mirror با نام Nosedive معرفی شده که در واقع، برپایه یکی از قسمت‌های فصل سوم آن نام‌گذاری شده است. بازی مذکور  قرار است شما را در دنیای این مجموعه ببرد و یک روند سرگرم کننده برای دوستان و خانواده کاربران به همراه داشته باشد. در جریان این بازی رومیزی کاربران می‌توانند با استفاده از موبایل‌های خود در قالب ستاره‌ها به دیگر کاربران امتیاز دهند. این امتیازات در واقع وضعیت اجتماعی کاربران، قابلیت‌های خریداری کردن و واجد شرایط بودن آنها برای رویدادها را نشان می‌دهد.

بازی مذکور در کمپانی اسمودی (Asmodee) ساخته شده است و کاربران را وادار می‌کند که با تصمیمات درست، امتیازات اجتماعی خود را افزایش دهند و به گفته سازندگان «یک زندگی بی‌نقص و کامل» را خلق کنند. بازیکنان با جمع آوری کردن کارت‌های Lifestyle می‌توانند اعتبار خود را در بازی بالا ببرند. گفتنی است که این موارد با اپلیکیشن همراه این بازی پیش می‌رود و در این راستا کاربران می‌توانند «XP زندگی» به دیگران اهدا کنند. در واقع کاربران دیگر با توجه به عملکرد و بخشندگی شما امتیازدهی می‌کنند.

با توجه به روند بازی‌، Nosedive می‌تواند یک گیم پلی چالش برانگیز و حساس برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. البته هنوز مشخص نیست که امتیاز دهی منفی به طور ممتد با چه عواقبی همراه است و چه ضرر‌هایی می‌تواند به بازیکنان دهد. اما اگر سازندگان این روند را همانند قسمت‌های سریال طراحی کرده‌ باشند شاهد اتفاقات عجیب و جالبی خواهیم بود.

به گفته سازندگان بازی بیش از یک هزار «تجربه» در اپلیکیشن همراهش جای داده است که برای آیفون و اندروید در دسترس است. بازی مذکور برای ۳ الی ۶ بازیکن طراحی شده است و تجربه آن تقریبا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد.

بازی Nosedive در تاریخ ۲۵ نوامبر (۴ آذر ماه) از طریق Target در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع mashable
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده