// دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

جان کرایر نقش لکس لوتر را در سریال Supergirl ایفا خواهد کرد

جان کرایر بازیگر سریال Two and a Half Men (دو مرد و نصفی) برای بازی در نقش شخصیت ابرشرور لکس لوتر به تیم بازیگران فصل چهارم سریال Supergirl پیوست. با زومجی همراه باشید.

پس از تایید حضور لکس لوتر، شخصیت ابرشرور و محبوب دنیای دی سی کامیکس در سریال Supergirl، حال بازیگر این کاراکتر از سوی شبکه CW معرفی شده است. طبق اخبار منتشر شده، جان کرایر، بازیگر سریال Two and a Half Men (دو مرد و نصفی) قرار است در فصل چهارم سریال Supergirl (سوپرگرل) برای ایفای این نقش حضور پیدا کند. با توجه به اینکه در حال حاضر کمپانی برادران وارنر برای به نمایش در‌آوردن شخصیت محبوب کمیک بوکی سوپرمن به روی پرده سینما با مشکل روبه‌رو شده است، به نظر می‌رسد شبکه CW برای استفاده از کاراکتر‌های کلیدی و محبوب دنیای دی سی در محصولاتش روز به روز اختیار بیشتری از این کمپانی کسب می‌کند. به طوری که چندی پیش نیز شاهد انتشار شایعاتی مبنی بر ساخت سریالی مستقل از کارکتر سوپرمن با بازی تایلر هولچین از این شبکه بودیم.

جالب است بدانید کرایر نه با دنیای دی سی غریبه است و نه با شخصیت لکس لوتر ؛ چرا که او تجربه حضور در این دنیای ابرقهرمانی را در فیلم Superman: The Quest of Peace (سوپرمن: در جست و جوی صلح) را با بازی در نقش لنی لوتر در سال ۱۹۸۷ داشته است. براساس اطلاعات به‌دست آمده این کاراکتر قرار است فقط برای مدت زمان کوتاهی در این سریال حضور پیدا کند. این اخبار تا حد زیادی می‌تواند شایعات ساخت سریال مستقل شخصیت سوپرمن را باورپذیر کند، خصوصا بعد از آنکه امسال شاهد معرفی شخصیت لوییس لین در سریال سوپرگرل بودیم.

lex luthor/لکس لوثر

رابرت راونر و جسیکا کولر تهیه کنندگان اجرایی این پروژه در این باره می‌گویند:

ما از بزرگترین طرفداران جان کرایر هستیم و این آرزوی ما بود که او این نقش (لکس لوتر) را در این سریال بازی کند. جان یک بازیگر فوق العاده و با استعداد است. و این حقیقت که او نقش لنی لوتر را در فیلم سوپرمن: در جست و جوی صلح بازی کرده است یک میراث بزرگ را به نقش‌های او اضافه می‌کند. ما به شدت برای خوش آمدگویی به او جهت ورود به خانواده سوپرگرل هیجان زده‌ایم.

کارا دنورس (سوپرگرل) قرار است با بزرگترین و دیرینه‌ترین دشمن سوپرمن در اپیزود پانزدهم فصل چهارم سوپرگرل روبه‌رو شود. سریال سوپرگرل توسط گرگ برلانتی، الی آدلر و کریس برگ خلق شده است. این مجموعه تلویزیونی کار خود را از تاریخ ۲۶ اکتبر سال ۲۰۱۵ (۴ آبان سال ۱۳۹۴) آغاز کرد و تا این لحظه با پخش چهار فصل به روند خود ادامه داده است. ملیسا بنویست در نقش کارا دنورسسوپرگرل، چیلر لای در نقش الکس دنورس، مکاد برکز در نقش جیمز اولسن، جرمی جردندر نقش وینسلو شات، دیوید هیروود در نقش هنک هنشاوجان جونز، کالیستا فلوکهارت در نقش کت گرنت، کریسوفر وود در نقش مون ال، کتی مک‌گراث در نقش لینا لوتر، اودت آنابل در نقش سامانتا آریاس/رین و تایلر هوچلین در نقشکلارک کنتسوپرمن از جمله بازیگرانی بودند که در این مجموعه تلویزیونی ایفا نقش کردند. همچنین گرگ برلانتی، سارا اسچکتر، رابرت راونر و جسیکا کولر به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه حضور دارند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده