نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

تاثیر انفجار اتمی روی دنیا و موجودات مجموعه Fallout

در این آیتم ویدیویی، از تاثیر جنگ بزرگ و دنیای رادیواکتیویته‌شده Fallout صحبت می‌کنیم؛ از اینکه چطور دنیا و موجودات آن را برای همیشه تغییر داد. 

در دنیای فال‌اوت، همه چیز رنگ و بویی دیگر دارد. رنگ‌و‌بوی جنگ بزرگی که در چشم به‌ هم زدنی آمد و رفت اما تاثیراتی که در نهایت روی این دنیا و موجودات آن گذاشت، شاید تا همیشه از روی هستی پاک نشود. 

جدا از تصاویر بعضا خوش رنگ و لعابی که تا امروز از دنیای پیش از شروع جنگ اتمی در مجموعه Fallout دیده‌ایم، باقی قاب‌ها فقط آشوب،‌ انزوا و تغییر شکلی را به تصویر می‌کشند که حاصل انفجارهای اتمی است. در واقع این انفجارها و سعی برای بقا در دنیای شکل گرفته پس از آن‌ها است که این مجموعه را تعریف می‌کنند. مجموعه‌ای که پر از موجودات تغییر شکل یافته است، از گاومیش‌های اهلی که حالا به خاطر جهش در دی‌ان‌ای، دو سر دارند یا فرال غول‌هایی که روزی انسان بودند اما حالا به جسدهای متحرکی تبدیل شده‌اند که البته، سرعت بسیار بالایی هم دارند!

هفته گذشته و در سی‌و‌یکمین قسمت از برنامه لودینگ، سراغ این مجموعه رفتیم و در یکی از آیتم‌های آن، از تاثیرات انفجار اتمی روی دنیا و موجودات فال‌اوت گفتیم. اگر از بیننده‌های برنامه لودینگ نیستید می‌توانید در ادامه این آیتم را به صورت مجزا تماشا کنید. فراموش نکنید، شو گیمینگ لودینگ،‌ هر هفته دوشنبه‌ها ساعت ۲۱ در زومجی و کانال‌های رسمی آن در آپارات و یوتیوب پخش می‌شود. 

اما قبل از اینکه به تماشای این آیتم مشغول شوید؛ ما در زومجی مشغول بررسی بازی Fallout 76 هستیم. عدم انتشار بررسی بازی در زومجی و دیگر سایت‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی، ماهیت آنلاین بازی و البته نداشتن هیچگونه نسخه مخصوص منتقدان است. 

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده