// یکشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

لیگ حرفه‌ای H1Z1 منحل می‌شود

کمتر از یک سال از راه‌اندازی لیگ حرفه‌ای H1Z1 می‌گذرد و حال به دلیل پرداخت‌های ناموفق و تماشاگران کم، در حال منحل شدن است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و همچنین سایت ESPN، لیگ حرفه‌ای بازی H1Z1 در وضعیت مناسبی قرار ندارد و منحل می‌شود. این تصمیم به‌خاطر وجود تماشاگران کم تعداد و ناموفق بودن پرداخت‌ دستمزد‌های تیم‌های شرکت‌کننده، گرفته شده است. در ادامه مشخص شده است تیم‌هایی نظیر Clou9، Team SoloMid، و Echo Fox علی‌رغم پرداخت دستمزدشان، اعضای خود را در لیگ بازی H1Z1 فعال نگه داشته بودند.

جیس‌ هال، یکی از مدیران سازمان تویین گلکسیز (Twin Galaxies)، در جریان یک بیانه به تمامی بازیکنان گفته است:

با قلبی سنگین نامه‌ای را به سازمان‌های مربوط به تیم‌های حضور یافته در لیگ H1Z1 فرستاده‌ایم. در این نامه آمده است که در حال حاضر فصل دوم از لیگ حرفه‌ای این بازی، تمدید و برگزار نمی‌شود.

جیس هال در ادامه‌ی صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که آن‌ها هم‌اکنون در حال پرداخت دستمزد عقب افتاده تیم‌ها و بازیکنان هستند. میزان حقوقی که قول داده شده است به ۱۵ تیم حضور یافته در این لیگ پرداخت شود، حول و هوش سه میلیون دلار است. ۲۵۰ هزار دلار از این مبلغ خرج حقوق بازیکنان می‌شود.

متاسفانه بازی H1Z1 با ورود به بتل رویال نتوانست پا به پای رقیب‌های سر سخت این سبک حرکت کند و شکست خورد. از این رو بازیکنان دیگر به صورت حرفه‌ای این بازی را دنبال نخواهند کرد. بازی H1Z1 هم‌اکنون برای کاربران کامپیوتر و پلی استیشن 4 در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده