نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

فیلم سینمایی تگزاس 2 ساخته خواهد شد

به تازگی مشخص شده است که فیلم سینمایی «تگزاس ۲» با بازی پژمان جمشیدی و سام درخشانی ساخته خواهد شد.

فیلم سینمایی «تگزاس» ساخته مسعود اطیابی مدتی پیش درحال اکران بود. این فیلم سینمایی از لحاظ تجاری به موفقیت به نسب خوبی دست پیدا کرد اما «تگزاس» چندان به مذاق منتقدان خوش نیامد. حال به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، مشخص شده است که فیلم سینمایی تگزاس 2 به عنوان ادامه‌ی «تگزاس» ساخته خواهد شد. «تگزاس ۲» در ایران ساخته خواهد شد. بازیگر زن برزیلی فیلم نیز برای بازی در قسمت دوم به ایران خواهد آمد. سام درخشانی و پژمان جمشیدی نیز مانند قسمت اول، در «تگزاس ۲» هم حضور خواهند داشت. مسعود اطیابی همچنین مانند قسمت اول، کارگردانی قسمت دوم را برعهده خواهد داشت. این فیلم سینمایی پس از صدور پروانه ساخت جلوی دوربین خواهد رفت. شما در زیر می‌توانید بخشی از نقد فیلم تگزاس نوشته‌ی شایان شفایی، نویسنده زومجی را مطالعه کنید:

«تگزاس» یا به بیانی بهتر «جزیره تگزاس»، فیلمی است که در آن ردپای بسیاری از کمدی‌های نسل جدیدمان دیده می‌شود و از هر کدام به وضوح وجهه‌ای قرضی به چشم می‌خورد که فیلم تک تک آن‌ها را در کنار یکدیگر گذاشته تا کامل شود. دریغ از اینکه فیلم در نهایت یک مجموعه سراسر مشکل، سطح پایین و به معنای واقعی کلمه «بد» را تشکیل داده است.

مسعود اطیابی سابقه ساخت فیلم‌های «خروس جنگی»، «مصائب دوشیزه» و «دلخون» را دارد. سام درخشانی و پژمان جمشیدی تاکنون در سریال «پژمان» و فیلم «خوب، بد، جلف» با هم همبازی بوده‌اند. نظر شما کاربران زومجی درباره ساخته شدن فیلم سینمایی «تگزاس ۲» چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده