نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

حضور الکساندر اسکارشگرد و ایزا گونزالس در اولین تصاویر فیلم Godzilla vs Kong

به تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Godzilla vs Kong منتشر شده که در آن شاهد حضور دو بازیگر فیلم هستیم.

از هفته گذشته فیلمبرداری و تولید فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) آغاز شده است. پس از فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla (گودزیلا)، فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) و فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها)، این فیلم چهارمین فیلم از دنیای سینمایی MonsterVerse است که کمتر از دو سال دیگر به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Godzilla vs Kong منتشر شده است. در این تصاویر که توسط وب‌سایت جاست‌جرد منتشر شده، شاهد حضور الکساندر اسکارشگرد و ایزا گونزالس هستیم که طبق لباس آن‌ها، این دو شخصیت بخشی از نیروهای سازمان مونارک خواهند بود. اسکارشگرد به‌عنوان فرمانده این نیروها و گونزالس به‌عنوان دستیار او در این صحنه توصیف شده‌اند. طبق توصیف صحنه، در این مکان یک هلیکوپتر دچار سانحه می‌شود و همین موضوع باعث خشم اسکارشگرد شده است. اسکارشگرد و گونزالس بخشی از نیروهای سازمان مونارک هستند که ماموریت دارند تا ریشه تایتان‌ها در زمین را کشف کنند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Godzilla vs Kong BTS Photo

Godzilla vs Kong BTS Photo

میلی بابی براون در نقش مدیسون راسل، کایل چندلر در نقش مارک راسل و جانگ زئی در نقش دکتر چن، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، دیگر بازیگران جدیدی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ)، کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده دارد. تری روسیو، پاتریک مک‌کی، جان دی. پین، تی. سی. نولین، جی. مایکل استرکزینسکی، کت واسکو، لیندزی بیر و مکس بورنستاین، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Godzilla vs Kong قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود. پیش از اکران این فیلم، فیلم Godzilla: King of the Monsters در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. 


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده