// یکشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

فیلمبرداری سریال Swamp Thing به طور رسمی آغاز شد

طبق اخبار منتشر شده، سریال Swamp Thing به طور رسمی وارد مراحل تولید و فیلمبرداری شده است. با زومجی همراه باشید.

بعد از گذشت مدتی از معرفی جدید‌ترین لایو اکشن دنیای دی سی یعنی سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ)، حال شاهد انتشار خبری مبنی بر شروع مراحل توسعه و تولید این سریال برای پخش از پلتفرم استریم اختصاصی دی سی کامیکس هستیم. بازیگر این سریال، کریستال رید با انتشار تصویری از پشت صحنه فیلمبرداری به همراه لن وایزمن، کارگردان اپیزود آزمایشی این مجموعه تلویزیونی در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر از ورود مجموعه به مراحل تواید و فیلمبرداری داد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

لن وایزمن/سوامپ تینگ

سریال Swamp Thing، جدید‌ترین لایو اکشن شبکه اختصاصی دی سی کامیکس، براساس داستان‌های کلاسیک این ضد ابرقهرمان معروف است که در اصل توسط لن وین و برنی رایتسان خلق شده‌اند. لن وایزمن از خالقان سریال Sleepy Hollow به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارد. او همچنین کارگردانی قسمت آزمایشی این مجموعه تلویزیونی را برعهده دارد. گری دابرمن نویسنده فیلم It و مارک ورهایدن نویسنده سریال بتل استار گالکتیکا (Battlestar Galactica) و سریال دردویل (Daredevil)، به عنوان نویسندگان فیلمنامه‌ی قسمت اول و آزمایشی این مجموعه تلویزیونی در تیم سازنده حضور دارند. حال این دو قرار است علاوه بر نویسندگی، در کنار جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman (آکوامن) و مایکل کلیر، تهیه کننده اجرایی این مجموعه باشند.

سوامپ تینگ، برای اولین بار با نام الکس اولسن در شماره ۹۲ از مجموعه داستان ترسناک مستقل خانه اسرار در سال ۱۹۷۱ حضور پیدا کرد. او پس از یک به‌روزرسانی توسط سازندگان تبدیل به الک هالند شد و در شماره یک از مجموعه انفرادی سوامپ تینگ در سال ۱۹۷۲ به داستان‌های دنیای دی سی بازگشت. الک هالند، پس از مرگش در نتیجه یک اتفاق وحشتناک و ناگهانی در باتلاق، به نمادی برای طبیعت و مخلوقات سبز تبدیل شد. او با توانایی کنترل تمامی اشکال زندگی گیاهی از قدرت خود برای محافظت از دنیای گیاهان و محیط زیست در برابر تهدید‌های مختلف فرا‌طبیعی استفاده می‌کند.

اندی بین در نقش الک هالند/سوامپ تینگ، ویل پیتون در نقش اوری ساترلند، کریستال رید در نقش ابی آرکین، ماریا استن در نقش لیز ترماین، جرلی پرسکات در نقش مادام زاندو، جنیفر بیلز در نقش کلانتر کیبل، ویرجینیا مدسن در نقش ماریا ساندرلند، هندرسون وید در نقش مت کیبل و کوین دوراند در نقش وودترو از جمله بازیگران و هنرپیشگانی هستند که در این مجموعغه تلویزیونی قرار است ایفا نقش کنند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده