// یکشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

معرفی بازی موبایل Wizard's Wheel 2؛ نقش‌آفرینی با قهرمان کوچک

بازی موبایل Wizard's Wheel 2 اثری است که در آن با قهرمان خود به نبرد با هیولاها می‌روید تا با استراتژی درست پیروز نبردها شوید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Wizard's Wheel 2 شما را وارد یک دنیای جذاب می‌کند. در این بازی اندروید شما سیاه‌چال‌ها را یک به یک زیر و رو کرده و قهرمانان خود را روانه حضور در جبهه‌های نبرد می‌کنید. تنوع بالایی در زمینه سلاح‌ها، قهرمانان و هیولاها شاهد هستیم و همین‌ها می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

هنگامی‌ که وارد دنیای بازی Wizard's Wheel 2 می‌شوید، شاید در ابتدا گیم‌پلی بازی کمی حوصله سربر باشد و اصلا ندانید که هدف‌تان از حضور در این بازی چه بوده است. رفته رفته متوجه می‌شوید که قضیه از چه قرار است و با یک بازی کلیکی جذاب روبرو هستید. شما باید قهرمان خود را پرورش دهید تا بتواند با هیولاهای مختلف نبرد داشته باشد و به مراحل بالاتر صعود کند. شما به‌صورت نوبتی ضربات خود را به هیولاها وارد می‌کنید و آن‌ها هم به شما حمله‌ور می‌شوند. در ابتدا نبردها صرفا جنبه آموزشی دارند و معمولا به راحتی در آن‌ها پیروز می‌شوید. رفته رفته متوجه اصل ماجرا می‌شوید و می‌توانید با ارتقای قهرمان خود، عملکرد بهتری در نبرد با هیولاهای اصلی داشته باشید. هر سیاه‌چال حدود ۱۰۰ هیولا دارد و در اخر با هیولای بزرگی روبرو می‌شوید و باید از همه نیروهای خود استفاده کنید. برای تجربه نبردی بهتر، باید از قدرت‌های ویژه خود استفاده کنید و حمله و دفاع را در مدت زمان درست خودش انجام دهید. هدایت کامل این قهرمانان در اختیار شما است و باید با انتخاب صحیح از بین ‌آن‌ها، شانس پیروزی خود را بالا ببرید.

Wizards Wheel 2

در هر کدام از سیاه‌چال‌های بازی گنجینه‌های پنهانی وجود دارند که قدرت‌های ویژه به شما اهدا می‌کنند و می‌توانید آن‌ها را به صورت کلکسیونی ذخیره کنید. با عبور از هر باس، قدرت‌های ویژه به شما اهدا می‌شود و می‌توانید در خلال نبردهای عادی دیگر از آن‌ها استفاده کنید. باید از قدرت بالای قهرمان خود اطمینان حاصل کنید تا در هنگام نبرد با باس‌های اصلی غافلگیر نشوید.

سیستم ارتقا و سفارشی‌سازی قهرمانان به‌خوبی جذابیت بازی را تا انتها حفظ می‌کند

گرافیک بازی Wizard's Wheel 2 پیکسلی است و همه المان‌های بازی طراحی بسیار ساده‌ای دارند. در زمینه گیم‌پلی بازی کار ساده‌ای پیش‌رو دارید و تنها باید در مدت زمان درست ضربات خود را وارد کنید و در مقابل حمله‌های دشمن دفاع کنید. نوار پایین هر هیولاها میزان سلامتی‌اش را نشان می‌دهد و شما می‌توانید هیولاهایی را که اولویت دارند برای نابودی انتخاب کنید. با استفاده از پنل‌های پایین می‌توانید به قدرت‌های خود دسترسی داشته باشید و در زمان‌هایی تعداد هیولاها زیاد می‌شود یا این‌که از لحاظ قدرت کم می‌آورید، ورق را به‌نفع خود برگردانید.

Wizards Wheel 2

بازی بسیار ساده است و تنها باید با کلیک کردن به مصاف هیولاها بروید و به کاوش در سیاه‌چال‌ها مشغول شوید

لوت باکس‌های بازی Wizards Wheel 2 از اصلی‌ترین بخش‌های آن هستند و همواره باید حواس‌تان به جوایزی که کسب می‌کنید باشد. حتی موقعی که آنلاین نیستید، می‌توانید وضعیت خود را نگه دارید و سپس نبرد دوباره خود را شروع کنید. نبردها در یک اتاق سیاه‌چال به‌صورت دنباله‌ای ظاهر می‌شوند و تا زمانی که به باس اتاق نرسیده‌اید ادامه پیدا می‌کنند. با شکست به ابتدا منتقل می‌شوید و باید دوباره تلاش کنید. هنگامی‌که با چندین هیولا روبرو هستید، باید سعی کنید که ابتدا قدرتمندترین هیولا را از بین ببرید؛ چرا که در نوبت‌های بعدی می‌توانند برای شما دردسرساز شوند. در این حالت‌ها وجود طرح و استراتژی ناب، می‌تواند کمک زیادی به پیش‌روی شما داشته باشد.

بازی Wizard's Wheel 2 می‌تواند برای مدتی شما را سرگرم کند و با سیستم ارتقای خودش، ساعت‌های خودش و هیجان انگیزی را فراهم سازد. باید با هیولاهای خود در سیاه‌چال‌ها قدم گذارید و نقش آفرینی خود را به بهترین نحو انجام دهید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Wizard's Wheel 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده