// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۴

یوبیسافت: لوت باکس ها در صورت خریداری نشدن، از بازی‌های آینده حذف می‌شوند

در جریان توضیحات کمپانی یوبیسافت در مورد لوت باکس‌های بازی Trials Rising و نارضایتی بازیکنان، این کمپانی اعلام کرده است با خرید نکردن لوت باکس‌ها، این مورد از بازی‌های‌ آینده حذف خواهد شد.

در ماه سپتامبر بود که در سایت استیم کامیونیتی، کاربران استیم از ساختار جعبه‌های لوت بازی Trials Rising ابراز نارضایتی کردند. ساختار جعبه‌های لوت بازی که Gear Crates نام دارند، بدین شکل است که بازیکنان می‌توانند آیتم‌های تزئینی مختلفی را از طریق این جعبه‌ها کسب کنند. کاربران همچنین می‌توانند آن‌ها را از طریق پول واقعی هم خریداری کنند. در این میان، در ماه اکتبر یکی از اعضای تیم توسعه‌دهنده بازی Trials Rising اعلام کرده بود که اعتراضات مخاطبان را به تیم سازنده و کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، ناشر بازی Trials Rising، منتقل خواهد کرد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و پس از گفت‌وگوهای مختلف میان مخاطبان، شخصی با نام کاربری Ubi_Warlock از سوی کمپانی یوبیسافت اعلام کرده است:

همانطور که قبلا اعلام شده بود، جعبه‌های لوت بازی به‌صورت کامل شامل آیتم‌های تزئینی می‌شوند. من از احساس و ابراز نگرانی‌های شما قدردانی می‌کنم؛ با این‌حال بازیکنان می‌توانند Gear Grateهای بازی را خریداری نکنند. این دسته از آیتم‌ها برای کاربرانی است که می‌خواهند در بخش آنلاین شکل و شمایل متفاوتی نسبت به سایرین داشته باشند یا جزو هواداران قدیمی مجموعه هستند و قصد دارند از طریق خرید جعبه‌های لوت، تیم سازنده را پشتیبانی کنند. این گفته بدین معنا است که بعضی از بازیکنان پول بیشتری را نسبت به سایر بازیکنان خرج می‌کنند. این پول درآمد کمپانی را افزایش می‌دهد. از طرفی می‌توان روی بازی‌های جدید سرمایه‌گذاری بیشتری را انجام داد و متوجه شد که کاربران به چه مواردی در بازی‌های‌شان توجه می‌کنند.

اگر بازیکنان این جعبه‌ها را خریداری نکنند، آن‌ها در بازی‌های آینده در دسترس قرار نخواهند گرفت. در حالت کلی، آیتم‌های تزئینی یا لوت باکس‌ها را می‌توان یک لطف بزرگ در صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که در چند سال اخیر رشد چشم‌گیری داشته است. آن‌ها اگر به‌درستی در بازی قرار داده بشوند، موارد بدی نیستند. همچنان بازخوردهای شما مورد قدردانی قرار می‌گیرد.

با توجه به صحبت‌های انجام شده، کاربر Ubi_Warlock اعلام کرده است که کاربران می‌توانند این جعبه‌ها را خریداری نکنند و امکان دارد در بازی‌های آینده، یوبی سافت آن‌ها را حذف کند. نظر شما کاربران زومجی در مورد قرار دادن آیتم‌های تزئینی به‌عنوان پرداخت‌های درون برنامه‌ای چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده