// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل RebirthM؛ اتحاد برای نابودی امپراطور تاریکی

بازی موبایل RebirthM یک بازی نقش آفرینی است که در جریان آن بازیکنان باید در کنار سایر قبایل علیه تاریکی مبارزه کنند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی نقش‌آفرینی سرگرم‌کننده رفته‌ایم؛ اثری که به‌واسطه‌ی گیم‌پلی و محتویاتش سعی دارد کاربران بازی‌های نقش‌آفرینی را دور یکدیگر جمع کند و تجربه‌ی متفاوتی را نسبت به سایر بازی‌ها در دسترس‌شان قرار بدهد. بازی اندروید RebirthM، ساخته استودیو Caret Games Inc، یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های بازی‌های MMO است که یک بخش داستانی هم دارد. البته داستان در این بازی نقش آنچنان مهمی را ایفا نمی‌کند و صرفا برای آشنایی بازیکنان با جهان و حال و هوای بازی است. داستان بازی موبایل RebirthM روایتگر جهانی است که تمامی امپراطوری‌ها با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، اما یک روز امپراطوری برکن (Berkan) روند متفاوتی را پیش می‌گیرد. در واقع امپراطوری برکن با احضار شیاطین قصد دارد سه سرزمین دیگر را فتح کند. حال شما در نقش قهرمان اصلی این سرزمین‌ها باید جلوی امپراطوری برکن را بگیرید.

معرفی بازی موبایل RebirthM

شاید وجود یک شخصی‌سازی عمیق‌تر می‌توانست تنوع بیشتری را در بازی به‌وجود آورد، اما تنوع لباس‌ها و سلاح‌های بازی بی‌شمار است

با شروع بازی اندروید RebirthM، بازیکنان باید کاراکتر خود را انتخاب کنند. در جهان بازی چهار شخصیت مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. حال شما می‌توانید از میان جادوگر، واریور، برسرکر و قهرمان دوربرد RebirthM یکی را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. در این میان اشاره کنم که هر کاراکتر، سه حالت مختلف از نظر ظاهری دارد تا بازیکنان انتخاب‌های بیشتری داشته باشند. پس از انتخاب شخصیت و وارد شدن به جهان بازی، بازیکنان RebirthM باید مراحل اصلی و فرعی مختلفی را انجام بدهند. مراحل اصلی از طریق شخصیت‌های RebirthM به شما داده می‌شوند. این در حالی است که مراحل فرعی بازی اندروید RebirthM شامل یک سری فعالیت‌های روزانه است که با انجام دادن‌شان، پاداش‌های مختلفی را کسب خواهید کرد. در نگاه اول شاید با خود بگویید که بازی فاقد نقشه است و بازیکنان نمی‌دانند که حال باید از کدام شخصیت ماموریت خود را دریافت کنند یا به کدام منطقه بروند. تیم سازنده برای رفع این مورد از سیستم خودکار انجام مراحل استفاده کرده است. به‌عبارتی بازیکنان با انتخاب ماموریت مورد نظر، قهرمان خود را در حالت حرکت خودکار قرار می‌دهند و تنها کافی است از مبارزات لذت ببرید. روند مبارزات بازی RebirthM هم به‌صورت خودکار و هم به‌صورت دستی انجام می‌شود و بستگی به شیوه‌ی بازی کردن‌تان دارد که کدام مورد را انتخاب می‌کنید.

در کنار دوربین سه‌بعدی بازی، یک حالت دو و نیم بعدی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است

بازیکنان در بازی نقش‌آفرینی RebirthM دارای مهارت‌های مختلفی هستند. نحوه‌ی آزاد سازی مهارت‌های شما در بازی هم بدین شکل است که با انجام مراحل و دریافت اچیومنت‌های بازی، کاراکتر شما ارتقا پیدا می‌کند. حال زمانی که به هر سطح مورد نیاز برسید، مهارت همان سطح در دسترس شما قرار می‌گیرد. همچنین بازیکنان می‌توانند رفته رفته مهارت‌ها و لباس و آیتم‌های خود را ارتقا دهند تا قدرت‌شان بیشتر شود. در کنار مهارت‌های اصلی، بازیکنان دارای یک مهارت ویژه هم هستند که از طریق استفاده از سایر مهارت‌ها، شارژ می‌شود. استفاده از سلاح، لباس و آیتم‌هایی مثل طلسم‌ها، باعث می‌شوند قدرت مبارزه‌ای شخصیت شما افزایش پیدا کند. اگر نمی‌دانید که کدام لباس‌ها یا سلاح‌ها و سایر موارد بخش Inventory می‌تواند قدرت شما را به بهترین شکل ممکن افزایش دهند، می‌توانید از سیستم Auto Equip استفاده کنید تا هوش مصنوعی بازی به صورت خودکار بهترین گزینه را برای شما انتخاب کند.

معرفی بازی موبایل RebirthM

جدا از محتویات بخش داستانی، بازی اندروید RebirthM دارای سیاه‌چال‌های مختلفی است که هر کدام درجه سختی‌های مخصوص به‌ خودشان را دارند. سیاه‌چال‌های بازی RebirthM به صورت روزانه و هفتگی یا از طریق رویدادهای مختلف در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شوند. حال با توجه به سطح و قدرت‌تان می‌توانید وارد یکی از آن‌ها بشوید و پس از پاکسازی، آیتم‌های ارزشمندی را کسب کنید. در کنار تمامی این موارد می‌توان به گیلد یا نبردهای گروهی هم اشاره کرد که در کنار اعضای تیم‌تان، می‌توانید مراحل بازی را انجام بدهید. هرقدر که مراحل بیشتری را انجام بدهید، رتبه‌ی شما در جدول لیدربرد بالاتر می‌رود و آیتم‌های بهتری را کسب می‌کنید. جدا از تمامی موارد ذکر شده، بازی موبایل RebirthM دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که بازیکنان می‌توانند مواردی مثل لباس یا معجون‌های بازی را خریداری کنند. RebirthM جزو آن دسته از بازی‌های موبایلی است که گرافیک بالایی دارد و بازیکنان برای تجربه‌اش تقریبا به دو گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. از این رو می‌توان از این بازی برای آزمایش سخت‌افزار و قدرت موبایل هم استفاده کرد؛ زیرا با ورود به بازی می‌توانید بخش HDR یا گرافیک بازی را تنظیم کنید. در میان بازی‌های نقش‌آفرینی موبایل اگر به‌دنبال یک بازی نقش‌آفرینی با ساختار فانتزی هستید، RebirthM می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید RebirthM


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده