// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

توییچ از ششم آذر ماه ویژگی خرید بازی را حذف خواهد کرد

توییچ قابلیت خرید مستقیم بازی از درون سرویس خود را به خاطر دلیل عملکرد ضعیفی که در افزایش درآمد استریمرها داشته است، حذف خواهد کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، سرویس توییچ اعلام کرده است که قرار است از تاریخ ششم آذر ماه (بیست و هفتم نوامبر) قابلیت خرید مستقیم بازی و محتویات مربوط به آن‌ها را حذف کند. این قابلیت که اولین بار در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ (بهار ۹۶) میلادی در دسترس قرار گرفته بود، به بینندگان لایو استریم‌ها این امکان را می‌داد که در زمان مشاهده استریم یک بازی مشخص، خود بازی یا محتویات مربوط به آن را خریداری کنند و همزمان از استریمر آن بازی حمایت مالی کرده باشند. حال در اعلامیه‌ای که توییچ منتشر کرده است، کمپانی آمازون تصمیم به حذف این قابلیت گرفته و دلیل انجام این کار را بی‌تاثیر بودن آن در افزایش درآمد استریمرها ذکر کرده است.

ما این ویژگی را حذف می‌کنیم تا تمرکز خود را روی روش‌های دیگری برای خرید بازی‌ها و محتویات درون آن‌ها و در نتیجه حمایت از استریمرها قرار دهیم. برای مثال شما می‌توانید با استفاده از افزونه‌‌هایی همانند Amazon Blacksmith با خرید بازی‌ها و محتویات درون آن‌ها از استریمرها حمایت کنید.

در ادامه Twitch اعلام کرده است که محتویاتی که تاکنون از طریق این سرویس خریداری شده‌اند، از بین نمی‌روند و با لینک کردن حساب کاربری‌تان می‌توانید از این محتویات استفاده کنید و بازی‌ها را از طریق برنامه دسکتاپ یا UPlay تجربه کنید. لازم به ذکر است اگر تا تاریخ ۲۸ نوامبر (هفتم آذر ماه) Twitch Crateهای خود را باز نکنید، آن‌ها به‌صورت خودکار برای شما باز خواهند شد. از نمونه بازی‌هایی که از طریق سرویس توییچ در دسترس هستند می‌توان محصولاتی همانند South Park: The Fractured But Whole ،H1Z1 و Warframe را نام برد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده