نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷

جی کی سیمونز به جمع بازیگران فصل جدید سریال Veronica Mars پیوست

جی کی سیمونز به جدیدترین بازیگری تبدیل شد که به جمع بازیگران فصل چهارم و جدید سریال Veronica Mars اضافه شده است.

ماه شهریور امسال بود که شبکه هولو (Hulu) احیای سریال Veronica Mars (ورونیکا مارس) را رسما تایید و اعلام کرد. فصل چهارم و جدید این سریال قرار است کوتاه‌تر از سه فصل گذشته باشد و فصل جدید این سریال قرار است تنها در ۸ قسمت که زمان هر قسمت حدود یک ساعت خواهد بود، تولید و از شبکه هولو منتشر شود. کریستن بل، بازیگر نقش ورونیکا مارس در سه فصل اول سریال، قرار است بار دیگر این نقش را در سریال Veronica Mars بازی کند. علاوه بر بل، جیسون دوهرینگ، فرانسیس کاپرا، پرسی داگز سوم، ماکس گرینفیلد و دیوید استارزیک، دیگر بازیگرانی هستند که برای نقش آفرینی دوباره در فصل جدید این سریال باز خواهند گشت. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در سریال Veronica Mars تایید و اعلام شده است.

طبق خبری که وب‌سایت TVLine منتشر کرده، جی کی سیمونز، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Whiplash (ویپلش)، رسما به جمع بازیگران فصل جدید سریال Veronica Mars اضافه شده است. علاوه بر سیمونز، پتن اسوالت، ایزابلا ویدوویچ، کلیفتن کلینز جونیور و کربی هاول-باپتیست، دیگر بازیگران جدید فصل چهارم این سریال هستند که طی هفته‌های گذشته به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند. سیمونز نقش شخصیتی به نام کلاید پریکت را سریال Veronica Mars بر عهده خواهد داشت که او به علت اخاذی به مدت ۱۰ سال محکوم شده بود. پس از آزادی کلاید از زندان، او به دلال کله گنده و بزرگ کازابلانکا تبدیل می‌شود. 

شخصیت سیمونز بسیار خطرناک‌تر و باهوش‌تر از تمامی شخصیت‌های منفی سه فصل اول سریال Veronica Mars توصیف شده است که او دارای یک شبکه مخفی زیرزمینی بسیار پیشرفته است که با استفاده از آن می‌تواند جرم‌هایی را که انجام می‌دهد، به راحتی پاک کند. راب توماس، سازنده سه فصل اول سریال ورونیکا مارس، برای ساخت فصل جدید سریال Veronica Mars نیز بازگشته است. با توجه به حضور کریستن بل در سریال The Good Place (محل خوب) محصول شبکه NBC، فصل جدید سریال Veronica Mars قرار نیست زودتر از اواخر سال ۲۰۱۹ از شبکه هولو منتشر شود. فیلم The Front Runner (رقیب پیشتاز) جدیدترین فیلمی است که سیمونز در آن به ایفای نقش پرداخته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده