// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

تاریخ انتشار بازی One Piece: World Seeker اعلام شد

کمپانی باندای نامکو اعلام کرده است که بازی One Piece: World Seeker، در تاریخ ۲۴ اسفند ماه عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Enetrtainment)، سازنده و ناشر بازی One Piece: World Seeker، اطلاعات جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. مهم‌ترین بخش این اطلاعات مربوط به تاریخ انتشار بازی One Piece: World Seeker می‌شود. این بازی در تاریخ ۲۴ اسفند ماه (۱۵ مارس ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

در کنار تاریخ عرضه، اطلاعاتی از جهان و مبارزات بازی One Piece: World Seeker هم در دسترس قرار گرفت. بازیکنان در قالب شخصیت لوفی می‌توانند آزادانه در جزیره Prison بگردند و از سوی شخصیت‌های بازی این انیمه نظیر اوساپ ماموریت‌های مختلفی را دریافت کنند. همچنین از طریق حالت‌های مختلف Haki، می‌توانید ساختار مبارزه و ویژگی‌های خود را تغییر بدهید. برای مثال در یکی از حالت‌های Haki، لوفی به سختی می‌تواند حرکت کند، اما ضربات وی قدرت بیشتری خواهند داشت.

جدا از مبارزات، بازیکنان از حالت Haki برای مخفی‌کاری و علامت‌گذاری دشمنان هم می‌توانند استفاده کنند. با علامت‌گذاری دشمنان می‌توانید به‌آرامی به آن‌ها نزدیک شوید و با یک ضربه، هدف‌تان را از بین ببرید. در کنار این موارد می‌توان به سیستم ارتقای درختی بازی هم اشاره کرد که جزئیات بالایی دارد و بازیکنان می‌توانند با توجه به شیوه‌ی مبارزه‌ای خود، حالت‌های متفاوت مبارزه‌ای لوفی را ارتقا دهند. در انتها مشخص شد که لوفی در بازی One Piece: World Seeker می‌تواند از دنده چهار معروف خود استفاده کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده