نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تصاویر جدید بازی Kingdom Hearts III کاراکتر وینی پو را نشان می‌دهد

کمپانی اسکوئر انیکس تصاویر جدیدی از بازی Kingdom Hearts III منتشر کرد که کاراکتر وینی د پو و دوستانش را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

هفته گذشته کمپانی اسکوئر انیکس تریلر جدیدی را برای نمایش کاراکترهای دیزنی بازی Kingdom Hearts III نظیر کاراکتر نمادین «وینی د پو» منتشر کرد و حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، این کمپانی تصاویر جدیدی را از پو و دوستانش به اشتراک گذاشت که در میان آن‌ها برخی از کات‌سین‌های بازی قابل مشاهده است.  

برای طرفدارانی که از حضور سورا و دوستانش در محله افسانه‌ای Hundred Acre Wood تعجب کرده‌اند و می‌خواهند بدانند این کاراکترها در آنجا چه کار می‌کنند، باید بگوییم که این مورد احتمالا مشابه آن چیزی است که در بازی‌های قبلی شاهد آن بودیم. دنیای پو همچنین دارای مینی‌گیم‌هایی است که بازیکنان را برای مدت‌ها سرگرم خواهد کرد.

کمپانی اسکوئر انیکس همچنان طرفداران را با بازی Kingdom Hearts III تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ به طوری که بازیکنان نهایتا قادر به تجربه چندین دنیای دیزنی خواهند بود و این تجربه بسیار بهتر از آن چیزی است که سال‌ها قبل در پلی‌استیشن 2، PSP، نینتندو DS و نینتندو 3DS شاهدش بودیم.

روزی که بازیکنان در نهایت می‌توانند بازی Kingdom Hearts III را خریداری کنند، تقریبا فرا رسیده است. اگر با خط داستانی شخصیت‌های بازی آشنایی ندارید، کمپانی اسکوئر انیکس با توضیحات درون بازی شما را یاری خواهد کرد. این کمپانی اخیرا یک کالکشن از تمام بازی‌های Kingdom Hearts با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای پلی استیشن 4 منتشر کرد. این کالکشن در حال حاضر برای کاربران ایکس باکس وان در دسترس نیست که این موضوع با توجه به اینکه بازی Kingdom Hearts III برای ایکس باکس وان نیز منتشر می‌شود، کمی غیرمنطقی است.

بازی Kingdom Hearts III در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۷ (۲۹ ژانویه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصاویر تازه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Kingdom Hearts III / کینگدوم هارتز ۳


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده