// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Command & Conquer Remaster Collection فاقد پرداخت های درون برنامه ای است

کمپانی الکترونیک آرتز در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که بازی Command & Conquer Remaster Collection فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

چندی پیش بود که کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه Command & Conquer، اعلام ساخت Command & Conquer Remaster Collection را تایید کرد. این کالکشن شامل دو بازی Command & Conquer: Tiberian Dawn و Command & Conquer: Red Alert می‌شود که به‌ترتیب در سال‌های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶ در دسترس کاربران قرار گرفته بودند.

یکی از نگرانی‌های کاربران این بود که آیا الکترونیک آرتز برای این کالکشن از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده می‌کند یا خیر. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز در وبسایت رسمی خود اعلام کرده است که بازی Command & Conquer Remaster Collection فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است تا خللی در تجربه‌ی کاربران ایجاد نشود. الکترونیک آرتز برای ساخت کالکشن ذکر شده در حال همکاری با استودیو Petroglyph Games است. نکته‌ی جالب این است که بعضی از اعضای بنیان‌گذار این استودیو در گذشته در استودیو Westwood قرار داشتند و روی اولین نسخه از Command and Conquer کار کرده‌اند.

الکترونیک آرتز همچنین در جریان یک بیانیه اعلام کرده است که امید دارد به‌واسطه‌ی همکاری طولانی مدت آن‌ها با استودیو Petroglyph Games، کاربران بتوانند تجربه‌ی خوبی را از کالکشن ریمستر شده دو نسخه از مجموعه Command & Conquer کسب کنند.

در کنار هیجان‌مان و پشتیبانی‌ای که از این ریمستر در ماه‌های گذشته انجام داده‌ایم، یک شک و تردید سالم هم وجود دارد که می‌توانیم در ادامه آن را از بین ببریم. چطوری می‌توانیم با حفظ اعتبار و ساختار نسخه‌های اصلی، آن‌ها را ریمستر کنیم؟ تنها راه برای رسیدن به این هدف همکاری با اعضای با استعدادی است که بتوانند یک بار دیگر این بازی‌ها را در دسترس کاربران قرار بدهند.

همچنین الکترونیک آرتز اعلام کرده است که فرانک کلیپکی، آهنگساز و کارگردان بخش صوتی نسخه اول Command & Conquer، هم به استودیو Petroglyph Games بازگشته است تا روی Command & Conquer Remaster Collection کار کند. متاسفانه تاریخ انتشار بازی Command & Conquer Remaster Collection اعلام نشده است، اما احتمال می‌رود در جریان سالگرد ۲۵ سالگی مجموعه Command and Conquer در سال ۲۰۲۰، شاهد عرضه این کالکشن باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده