// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۵

اولین تریلر فصل دوم سریال Punisher یا تاریخ پخش آن احتمالا به زودی منتشر می‌شود

طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که توییت جدید جان برنثال، بازیگر نقش فرانک کسل/پانیشر خبر از اطلاعات بیشتری از این سریال و تاریخ پخش آن از شبکه استریم نتفلیکس می‌دهد. با زومجی همراه باشید

 بعد از انتشار فصل سوم سریال محبوب Daredevil (دردویل)، حال نوبت فرانک کسل (Frank Castle) است که خشم خود را بار دیگر برای تماشاگران شبکه استریم نتفلیکس در فصل دوم سریال The Punisher به نمایش بگذارد. کامنت بحث بر‌انگیز جان برنثال، بازیگر کاراکتر فرانک کسل، زیر توییت اکانت رسمی سریال پانیشر این نکته را به ما متذکر می‌شود که احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری از روند توسعه این سریال در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت. در بهترین حالت می‌توان انتظار انتشار تریلری حاوی اطلاعات مورد نیاز را داشت یا فقط منتظر اعلام تاریخ رسمی پخش سریال از شبکه نتفلیکس ماند، اما در هر صورت احتمالا می‌توان نسبت به آینده و این سریال مشتاق بود. شما در ادامه می‌توانید کامنت این بازیگر را مشاهده کنید:

  

سریال پانیشر/punisher

بسیاری از طرفداران مشتاق دیدن سرنوشت فرانک کسل در راه انتقام سخت و دیوانه‌وارش هستند، اما مهم‌ترین سوال این است که آیا سریال می‌تواند انتظارات و توقعات این هواداران و طرفداران را برآورده کند؟ جان کویسادا، عضو ارشد بخش خلاقیت‌های مارول در مراسم کامیک کان شهر سن دیگو اذعان داشته است که فصل دوم سریال پانشیر دقیقا محتوایی را ارائه خواهد داد که طرفداران انتظارش را دارند. همچنین شورانر این مجموعه تلویزیونی، استیو لایت فوت درباره چالش‌ها و مشکلات اقتباس کاراکتری چون پانیشر در یک مجموعه تلویزیونی می‌گوید:

این موضوع همیشه مسئله‌ای بحث بر‌انگیز است. بعضی از طرفداران نتیجه کار ما را دوست دارند، بعضی از آن متنفر هستند و تعدادی نیز در میانه قرار می‌گیرند. نظر شخصی من درباره این موضوع این است که باید نسبت به شخصیت‌ها و داستانی که برای روایت انتخاب کرده‌ایم پای‌بند باشیم. مطمئنا می‌خواهیم طرفداران از نتیجه کار ما راضی باشند؛ اما اگر همیشه نگران بازخورد طرفداران باشی، این موضوع تبدیل به یک تله می‌شود. من فکر می‌کنم تنها کار الزامی، پایبند بودن به کسل، شخصیت و داستان او است تا بتوانیم او را به کسی تبدیل کنیم که طرفداران دوست دارند در قبالش وقت بگذارند.

جان برثنال در نقش فرانک کسل/پانیشر، بن بارنز در نقش بیلی روسو/جیگساو، جیسون آر مور در نقش کرتیس هویل، امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، جاش استوارت در نقش جان پیلگرام، فلوریما لینا در نقش ریستا دومونت، کوربین برنسن در نقش اندرسون شولتز، انت اوتول در نقش الیزا شولتز و جورجیا ویگام در نقش ایمی بندیکس، از جمله بازیگران و هنرمدانی هستند که در فصل دوم سریال پانیشر به ایفای نقش پرداختند.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده