// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

سومین بسته الحاقی بازی Final Fantasy XIV با نام Shadowbringers معرفی شد

در جریان بسته الحاقی Shadowbringers بازی Final Fantasy XIV، محتویات و مراحل جدیدی در دسترس کاربران قرار داده می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد سالگرد بازی Final Fantasy XIV، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر این بازی، سومین بسته الحاقی بازی MMO و نقش‌آفرینی Final Fantasy XIV را معرفی کرد. در جریان بسته الحاقی Shadowbringers، بازیکنان داستان کاراکتر خود را پیش خواهند برد و به‌نظر می‌رسد در این قسمت شاهد ظاهر جدیدی از قهرمان بازی (شخصیتی که خودتان ساخته‌اید) به‌نام Warrior of Darkness هستیم.

در ادامه این رویداد مشخص شد که کمپانی اسکوئر انیکس در جریان آپدیت 4.5 بازی Final Fantasy XIV، یک Character Job جدید به‌نام Blue Mage را به بازی اضافه خواهد کرد. متاسفانه شغل‌های دیگری معرفی نشدند و Blue Mage را می‌توانید تا سطح ۵۰ ارتقا دهید؛ از این رو تا قبل از عرضه شدن Shadowbringers، بازیکنان می‌توانند از طریق Blue Mage تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند.

با عرضه‌ی بسته الحاقی Shadowbringers برای بازی Final Fantasy XIV Online، سقف سطح بازیکنان از ۷۰ به ۸۰ افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین نائوکی یوشیدا، کارگردان بازی FF XIV، تی‌شرتی را بر تن کرده بود که قبیله Viera از بازی Final Fantasy XII را نشان می‌داد. احتمال دارد در آینده شاهد تایید این قبیله برای بازی Final Fantasy XIV باشیم. جدا از محتویات داستانی، مشخص شده است که ۹ سیاه‌چال جدید به بازی اضافه می‌شود و بازیکنان می‌توانند Raidهای مختلفی را تجربه کنند.

سیستم جدیدی به‌نام Trust هم به بازی اضافه می‌شود که بازیکنان می‌توانند سیاه‌چال‌های بازی را به‌همراه شخصیت‌های غیر قابل بازی، کامل کنند. از دیگر ویژگی‌های آینده بازی Final Fantasy XIV هم می‌توان به نیو گیم پلاس بازی اشاره کرد که به بازیکنان اجازه می‌دهد محتویات گذشته را مجددا تجربه کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو سینمایی بسته الحاقی Shadowbringers بازی Final Fantasy XIV را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بسته الحاقی Shadowbringers در تابستان ۲۰۱۹ برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده