// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹

کنترلر Xbox Adaptive در لیست بهترین نو‌آوری‌های سال ۲۰۱۸ مجله تایم قرار گرفت

به مناسبت انتخاب کنترلر Xbox Adaptive در لیست بهترین نو‌آوری‌های سال ۲۰۱۸ مجله تایم، تصویر این کنترلر در جلد ماه دسامبر این مجله قرار خواهد داشت.

Upgradeکمپانی مایکروسافت و بخش ایکس باکس، به پشتیبانی خوب از کاربران معروف هستند و شاهد اضافه شدن سرویس‌ها و ویژگی‌هایی به کنسول ایکس باکس وان بوده‌ایم که به بازیکنان اجازه می‌دهد بیش از پیش تجربیات خود را گسترش دهند. یکی از این موارد، ساخت کنترلر Xbox Adaptive بود که به بازیکنان معلول این اجازه را می‌داد که به‌راحتی بتوانند روی Xbox One مشغول بازی شوند.

مجله تایم در شماره ماه دسامبر خود لیست ۵۰ نو‌آوری ۲۰۱۸ از دید خود را منتشر خواهد کرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که کنترلر Xbox Adaptive هم در این لیست حضور دارد و به‌عنوان یکی از ۵۰ نوآوری سال ۲۰۱۸ از نگاه مجله تایم، به‌مخاطبان این مجله معرفی می‌شود. همچنین در ادامه مشخص شده است که تصویر کنترلر Xbox Adaptive هم روی جلد ماه دسامبر مجله تایم قرار گرفته است که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

۵۰ محصول نوآورانه لیست مجله تایم، هم شامل آیتم‌هایی است که از نظر طراحی و کارکرد ساده هستند و هم شامل آیتم‌هایی می‌شود که پیچیدگی خاصی دارند و از جدیدترین تکنولوژی‌ها و ایده‌های منحصربه‌فرد استفاده کرده‌اند. در کناره کارآیی و کارکرد ساده‌ی کنترلر Xbox Adaptive، باید اشاره کنم که بسته‌بندی این کنترلر هم به سادگی هرچه تمام‌تر انجام شده است تا کاربران استفاده کننده، به‌سادگی بتوانند آن را باز کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده