نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تاریخ اکران فیلم سینمایی آستیگمات با انتشار تریلری مشخص شد

فیلم سینمایی «آستیگمات» که باران کوثری و محسن کیایی را در فهرست بازیگرانش دارد، از تاریخ ۳۰ آبان در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «آستگیمات» ساخته‌ی مجیدرضا مصطفوی در ابتدا قرار بود در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش دربیاید که این اتفاق به دلیل برخورد فیلم به مشکلات ممیزی و محتوایی ممکن نبود. فیلم سینمایی «آستیگمات» چند ماه بعد اما در بخش جلوه‌گاه شرق جشنواره جهانی فجر به نمایش درآمد و با استقبال منتقدان و بینندگان نیز همراه بود. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران مشخص شده است که فیلم سینمایی «آستیگمات» در تاریخ چهارشنبه، ۳۰ آبان اکران خواهد شد. همچنین به تازگی تریلری از این فیلم سینمایی که برای افراد بالای دوازده سال ساخته شده، منتشر شده است. شما در زیر می‌توانید تازه‌ترین تریلر فیلم سینمایی «آستیگمات» را ببینید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «آستیگمات» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجیدرضا مصطفوی با بازی مهتاب نصيرپور، محسن كيايی، باران كوثری، حسين پاكدل، سيامك صفری، هادی حجازی فر، بهنوش بختياری، حسام محمودی، محمد شاكری و نيكی كريمی ساخته شده است. مجیدرضا مصطفوی پیش از این فیلم سینمایی «انارهای نارس» را ساخته بود. مهتاب نصیرپور بازیگر فیلم سینمایی «آستیگمات» بازیگری در سینما را با فیلم سینمایی «مسافران» آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌هایی مانند «سرو زیر آب»، «من ترانه پانزده سال دارم» و «به نام پدر» نقش‌آفرینی کرد. محسن کیایی همچنین سابقه بازی در فیلم‌های «بارکد»، «عصر یخبندان»، «یک روز بخصوص» و «سد معبر» را دارد. نیکی کریمی که یکی دیگر از بازیگران «آستیگمات» است در فیلم‌هایی مانند «عروس»، «جهان پهلوان تختی»، «دو زن» و «گیلدا» بازی کرده است. دیگر بازیگران این فیلم مانند بارا کوثری و هادی حجازی فر به ترتیب در فیلم‌های «لانتوری» و «ماجرای نیمروز» نقش آفرینی کرده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده