نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

شعبه ونکوور کمپانی باندای نامکو تعطیل می‌شود

با توجه به پستی که نایب‌رئیس کمپانی باندای نامکو در توییتر منتشر کرده است، شعبه‌ی ونکوور این کمپانی به‌زودی تعطیل خواهد شد. دلایل اتخاذ این تصمیم هنوز مشخص نیست.

سال ۲۰۱۸ به‌نظر قرار نیست سال خوبی برای برخی از استودیوهای بازی‌سازی باشد. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، با توجه به پستی که لاندن انگوین (Landon Nguyen)، نایب‌رییس کمپانی باندای نامکو در صفحه‌ی توییترش منتشر کرده، شعبه‌ی ونکوور این کمپانی به‌زودی تعطیل خواهد شد. این چندمین بار قبل از پایان سال ۲۰۱۸ است که یک استودیو بازی‌سازی تعطیل می‌شود. پیش از این شاهد تعطیل شدن استودیو Telltale بودیم.

شعبه‌ی ونکوور کمپانی باندای نامکو در ماه مارس سال ۲۰۱۳ میلادی تاسیس و روی ساخت بازی‌ های موبایل این کمپانی متمرکز شد. بازی‌هایی مثل Tekken Mobile، Pac-Man 256، Pac-Man Bounce و Tap My Katamari ساخته‌ی این استودیو هستند.

باندای نامکو هنوز دلایل خود برای اتخاذ این تصمیم را اعلام نکرده است و مشخص نیست که تعطیل شدن این استودیو چه تاثیری روی پشتیبانی از بازی‌هایی که پیش‌تر ذکر کردم خواهد گذاشت. لاندن انگوین که کارگردان بازی تکن موبایل هم است، اعلام کرده که یک تیم کوچک پس از تعطیل شدن استودیو، در آن خواهد ماند و از بازی پشتیبانی خواهد کرد. احتمالا دلایل تصمیم باندای نامکو مبنی بر تعطیلی شعبه‌ی ونکوور خود تا روزهای آتی مشخص شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده