نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

روند ساخت بازی Final Fantasy VII Remake به‌خوبی درحال طی شدن است

تتسویا نامورا، کارگردان نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Final Fantasy VII Remake اعلام کرد که روند ساخت این بازی به‌خوبی در حال طی شدن است.

ساخت نسخه‌ی ریمیک بازی Final Fantasy VII مدت‌ها است که تایید شده و از زمان تایید شدنش، خبرها و اطلاعات آن به‌صورت نامنظم و پرکنده در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت و اطلاع رسانی اسکوئر انیکس آن قدری ضعیف بود که حتی شایعات کنسل شدن روند ساخت بازی هم گریبانگیر بازی شد.

به‌تازگی اما در جریان آخرین اخبار بازی، تتسویا نامورا، کارگردان بازی Final Fantasy VII Remake، در جریان گفت و گوی خود با نشریه‌ی فامیتسو اعلام کرد که خبر متوقف یا لغو شدن ساخت بازی غیررسمی هستند و ساخت Final Fantasy VII Remake به‌خوبی در حال پیشرفت است.

پیش‌تر هم ذکر کردم که این اواخر شایعاتی مبنی بر متوقف شدن ساخت بازی پیرامون آن شکل گرفته بود؛ از آنجایی که نامورا به‌طور هم‌زمان، کارگردان بازی Kingdom Hearts III است و مراحل ساخت آن را کنترل می‌کند، برخی از منابع چنین شایعه‌ای درست کرده بودند که مراحل ساخت بازی Final Fantasy VII Remake تا پایان ساخت بازی Kingdom Hearts III به حالت تعلیق درخواهد آمد. نامورا در صحبت‌هایش با فامیتسو اعلام کرد با اینکه اطلاعات منتشر شده غیر رسمی هستند، اما سکوئر انیکس طی این مدت، تمام تمرکزش را روی ساخت بازی Kingdom Hearts III گذاشته بود. نامورا در ادامه تایید کرد که بازی Final Fantasy VII و قسمت‌های دیگر این مجموعه، در حال طی کردن مراحل پورت شدن‌شان برای ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ هستند و به‌زودی راهی این دو کنسول خواهند شد.

هنوز تاریخ انتشار بازی Final Fantasy VII Remake مشخص نشده و احتمالا این بازی هم مثل دیگر بازی‌های نامورا یعنی Final Fantasy XV (که وسط ساختش از تیم سازنده‌ی آن جدا شد) و Kingdom Hearts III ساخت‌شان چندین و چند سال طول کشید، به‌طول بیانجامد و حالا حالاها نباید منتظر انتشار خبرهایی جدی از این بازی مورد انتظار باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده