نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

اطلاعات جدیدی از فیلم Alien: Awakening منتشر شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از ایده‌های ریدلی اسکات برای پروژه متوقف شده فیلم Alien: Awakening منتشر شده است.

پس از عملکرد ناامید کننده فیلم Alien: Covenant (بیگانه: کاوننت) در گیشه، کمپانی فاکس قرن بیستم ساخت دنباله این فیلم را تا زمان نامشخصی متوقف کرد و حتی شایعاتی مبنی بر لغو این پروژه نیز منتشر شد. با این حال، قسمت جدید فیلم Alien (بیگانه) قرار بود یک دنباله برای فیلم Alien: Covenant باشد و این فیلم قرار بود با نام بیگانه: بیداری (Alien: Awakening) تولید و منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این پروژه منتشر شده است. به نقل از وب‌سایت HN Entertainment، وب‌سایت امپایر به‌تازگی به اطلاعات جدیدی از فیلمنامه این فیلم که توسط جان لوگان، نویسنده فیلمنامه فیلم Alien: Covenant و فیلم Spectre (اسپکتر)، در دست نوشتن بود، دست یافته است. طبق بخشی از این اطلاعات، فیلم Alien: Awakening قرار بود فیلم بعدی ریدلی اسکات پس از ساخت فیلم All the Money in the World (تمام پول های دنیا) باشد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت امپایر:

در فیلمنامه‌ای که لوگان نوشته است، شاهد بازگشت مهندسان (Engineers) فیلم Prometheus (پرومتئوس) به‌همراه بازماندگان این گونه که توسط دیوید نسل کشی شده بودند، نیز هستیم. اسکات خیلی واضح گفته است که ما قرار است به این مکان سفر کنیم و ما فرض می‌کنیم که منظور او، LV-426 بوده است.

Prometheus

ممکن است همانطور که پیش از این اسکات وعده داده بود، اتفاقات فیلم Alien: Awakening در نهایت قرار بود منجر به ارتباط این فیلم با قسمت اصلی فیلم Alien و خدمه سفینه فضایی Nostromo که کشته شده‌اند، شود و در آن شاهد مبارزه نهایی بین دیوید با بازی مایکل فاسبندر و مهندسان نیز باشیم. سال گذشته، ریدلی اسکات در یک مصاحبه اعلام کرد که فیلم‌های بیشتری از مجموعه Alien قرار است تولید و منتشر شود. با این حال و پس از ادغام کمپانی والت دیزنی با فاکس قرن بیستم، آینده این مجموعه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و این احتمال وجود دارد که دیزنی علاقه‌ای به ادامه دادن این مجموعه محبوب و ترسناک نداشته باشد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده