// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

ساخت بازی Super Smash Bros Ultimate تمام شد

در حالی که مراحل ساخت بازی Super Smash Bros Ultimate به پایان رسیده است، سازنده بازی در مورد برخی از قسمت‌های مختلف بازی صحبت کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، به گفته ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai) مشخص شد که ساخت بازی Super Smash Bros Ultimate به پایان رسیده یا بازی به اصطلاح گلد شده است. در این میان، سازنده این اثر در مورد برخی از جزئيات بازی که در جریان برنامه نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) منتشر شده است، صحبت کرد.

وی علاوه بر اینکه به این اشاره داشت که پروژه آنها آماده شده است و در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر ماه) به طور رسمی عرضه می‌شود در آن سو از کاراکتر‌های Ken و Incineroar سخن گفت. وی همچنین در مورد فرآیند ساخت مجسمه‌های آمیبو (Amiibo) این بازی صحبت کرد و در آن سو از تاریخ راه‌یابی Piranha Plant نیز اطلاعاتی منتشر کرد. اطلاعات یاد شده که در مجله هفتگی فامیتسو منتشر شده است به دست طرفداران این بازی در ردیت به اشتراک گذاشته شده است.

رجی فیس ام (Reggie Fils Aime)، مدیر نینتندو آمریکا، در مورد بازی سوپر اسمش بروز اولتیمت گفت که او و تیمش تمایل داشتند که این محصول زودتر از دسامبر به دست بازیکنان برسد اما باز با این حال از پشتیبانی Third Party ابراز رضایت کردند.

Super Smash Bros. Ultimate

 در ادامه می‌توانید نظرات کارگردان این بازی را در زمینه هر یک از قسمت‌های بازی مطالعه کنید:

  • در مورد Ken: با اینکه این کاراکتر تفاوت‌های زیادی با شخصیت Ryu دارد، اما بازیکنانی هستند که در مورد فریم‌های هر کاراکتر حساسیت به خرج می‌دهند. خوشحال می‌شوم اگر از وی به عنوان یک مبارز Echo Fighter یاد کنید.
  • در مورد Incineroar: من همیشه تمایل داشتم که یک کاراکتر کشتی کج کار طراحی کنم. صداپیشگی این کاراکتر به دست آنشو ایشیزوکا انجام شده است و او حتی دیالوگ‌های جدیدی را فقط برای این بازی ضبط کرده است. باری دیگر درگذشت ایشان را تسلیت می‌گویم.
  • درباره مجسمه‌های آمیبو: تقریبا یک سال طول می‌کشد که نمونه‌های این مجسمه‌ها تولید شود؛ پس بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم.
  • در مورد حذف برخی از تروفی‌ها: این موضوع پیش‌تر مشخص شده بود. من می‌خواستم که نیروی کاری روی موارد دیگر تمرکز داشته باشد. توسعه این مورد از چیزی که مردم گمان می‌کنند، دشوارتر است.
  • در مورد Spirits: راحت‌تر است که پس از بازی کردن آنها را درک کنید. ما طرح‌هایی را در این باره در نظر گرفته‌ایم که پس از عرضه بازی منتشر می‌کنیم.
  • درباره سیستم حریف یابی آنلاین (Online Matchmaking): بازی به طور کامل همگام‌سازی شده است. فاصله کاربران با یکدیگر یکی از اولویت‌های اصلی سیستم مچ میکینگ است.
  • در مورد بازی‌های VIP یا همان بخش Elite Smash: یک بازی واقعی برای بازیکنان حرفه‌ای است که در آن با کاربران تازه وارد مواجه نمی‌شوند و می‌توانند مهارت‌های خود را به رخ دیگران بکشند.
  • درباره کاراکتر Piranha Plant: به احتمال زیاد کاراکتر یاد شده پس از یک یا دو ماه پس از عرضه بازی به دست کاربران می‌رسد.
  • در مورد دشمن Strongest Ultimate: تمایل دارم در مورد حالت Adventure صحبت کنم اما هنوز موقعیتش پیش نیامده است. در حال حاضر ROM آن به پایان رسیده است.

در مورد خبر‌هایی که اخیرا از این بازی منتشر شده است می‌توان به مبدل بیسیم کنترلر Gamecube اشاره کرد که برای Super Smash Ultimate ساخته شده است. همچنین چندی پیش نینتندو با اعمال تغییراتی روی شخصیت‌ Mr. Game & Watch، ارجاع به سرخپوستان را از بازی حذف کرد. در انتها نیز آنها اعلام کردند که برنامه بسته‌های الحاقی این بازی هم‌اکنون مشخص شده است و کاربران دیگر نمی‌توانند درخواست کاراکتر‌های دیگری بکنند.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در ۱۶ آذر ماه به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده