// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴

کمپانی CORSAIR از دو خنک کننده جدید مجهز به نورپردازی RGB رونمایی کرد

کمپانی CORSAIR اخیرا از دو خنک‌کننده‌ی مایع از خانواده‌ی Hydro، با نام‌های H100i RGB PLATINUM و H115i RGB PLATINUM رونمایی کرده است.

کمپانی خوش‌نام CORSAIR که یکی از پیشگامان تولید لوازم جانبی گیمینگ برای سیستم‌های پی‌سی است، اخیرا دو خنک‌کننده‌ی مایع AIO جدید از سری پرفروش و قدرتمند Hydro را معرفی کرده است. این محصولات جدید تحت نام‌های  H100i RGB PLATINUM و H115i RGB PLATINUM در خط تولید جدید کمپانی کورسیر معرفی شده‌اند. طبق اعلام کمپانی سازنده، این دو محصول جدید از سری Hydro قرار است علاوه بر عملکرد بسیار شاخص در زمینه‌ی خنک‌سازی سیستم کاربران، در بخش پمپ و فن‌های تعبیه شده روی آن‌ها نیز نورپردازی RGB خیره کننده‌ای را به کاربران ارائه کنند.

H110i RGB PLATINUM

این دو خنک کننده‌ی جدید، برای خنک‌سازی سیستم کاربران به دو عدد فن مغناطیسی از نوع CORSAIR ML PRO با نورپردازی RGB و فناوری PWM مجهز شده‌اند که می‌توانند با ایجاد یک فشار استاتیکی بالا و گردش عالی هوا از میان پره‌های رادیاتور‌ها، داغترین پردازنده‌های موجود در بازار را در خنک‌ترین دمای ممکن نگه دارند.

با تشکر از بخش مرکزی بلبرینگی مغناطیسی این فن‌ها، این محصولات زیبا می‌توانند در مقابسه با فن‌های قدیمی، در RPM‌های بالاتر به مقدار بسیار کمتری نویز و صدای اضافی تولید کنند. مدل H100i RGB PLATINUM به همراه دو فن ۱۲۰ میلی‌متری و یک رادیاتور ۲۴۰ میلی‌متری عرضه می‌شود، در حالی که مدل‌های H115i RGB PLATINUM با دو عدد فن ۱۴۰ میلی‌متری و یک رادیاتور ۲۸۰ میلی‌متری عملیات خنک‌سازی را انجام می‌دهند.

H110i RGB PLATINUM

این دو محصول جدید اولین خنک‌کننده‌های مایع از خانواده‌ی Hydro هستند که در هر دو قسمت خود یعنی پمپ و فن‌ها به نورپردازی RGB کامل مجهز شده‌اند. بخش بلاک‌ پمپ به ۱۶ دیود LED مجهز شده و هر دو فن تعبیه شده روی رادیاتور نیز در مجموع مجهز به تعداد ۲۴ دیود LED از نوع RGB هستند.

کولرهای PLATINUM سری Hydro به لطف برخورداری از یک صفحه زیرین بهینه شده‌ی مسی و داشتن کنترل دقیق روی فن‌های PWM خود، عملکرد فوق العاده دقیقی را از خود به نمایش می‌گذارند. فن های به کار رفته در مدل H100i RGB PLATINUM می‌توانند بسته به انتخاب کاربر برای دماهای متفاوت، بین ۴۰۰ تا ۲۴۰۰ دور بر دقیقه(RPM) تغییر سرعت دهند. این در حالی است که در مدل H115i RGB PLATINUM سرعت چرخش فن‌ها تنها از ۴۰۰ تا ۲۰۰۰ دور بر دقیقه (RPM) قابل تنظیم است.

H115i RGB PLATINUM

بلاک پمپ این محصول نیز به گونه‌ای طراحی شده است که با تنظیم دقیق پروفایل در حالت Zero RPM، فن‌های آن به طور کامل در دمای پایین به حالت خاموشی می‌روند. با این کار گرمای جذب شده به رادیاتور‌ها هدایت می‌شود و با کمترین میزان نویز در آنجا به صورت Passive دفع می‌شود.

با استفاده از نرم افزار CORSAIR iCUE کاربران می‌توانند کنترل دقیقی بر تمامی قسمت‌های این دو محصول جدید داشته باشند. این نرم افزار به کاربر اجازه می‌دهد تا کنترل دقیقی بر عملکرد فن‌ها، نورپردازی و سرعت پمپ داشته باشد. با استفاده از iCUE امکان سفارشی سازی کامل نورپردازی RGB با ۲۴ جلوه نورپردازی از پیش تعیین شده، برای کاربر فراهم خواهد شد. کاربران حتی می‌توانند مدل‌های نورپردازی را بر اساس درجه حرارت پردازنده تغییر دهند.

طبق اعلام کمپانی سازنده، هر دو محصول جدید خانواده‌ی Hydro یعنی خنک‌کننده‌ی H100i RGB PLATINUM و خنک‌کننده‌ی H115i RGB PLATINUM در حال حاضر از طریق شبکه‌های جهانی خرده‌فروشی‌های این شرکت و همچنین وب‌سایت رسمی آن قابل خرید هستند و به همراه ۵ سال ضمانت عرضه می‌شوند.  


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده