نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تاریخ انتشار بازی Fighting EX Layer برای کامپیوتر مشخص شد

استودیو آریکا اعلام کرد که کاربران کامپیوتر در ماه آینده قادر به تجربه بازی مبارزه‌ای Fighting EX Layer خواهند بود.

در مهر ماه سال جاری استودیو آریکا اعلام کرد که بازی Fighting EX Layer را که جانشین معنوی مجموعه Street Fighter EX است، در دسترس کاربران کامپیوتر هم قرار می‌دهد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی در تاریخ ۸ آذر (۲۹ نوامبر) از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر می‌شود.

به عنوان یک پاداش ویژه برای کاربران کامپیوتر، بازی Fighting EX Layer در هفته اول انتشار با ۲۵ درصد تخفیف به فروش می‌رسد و بازیکنان می‌توانند به جای مبلغ ۴۰ دلار، تنها با صرف ۳۰ دلار بازی را تهیه کنند. تمام محتوایی که پیش از این برای بازی منتشر شده بود، در دسترس کاربران کامپیوتر نیز قرار می‌گیرد که از میان آن‌ها می‌توان به کاراکترها، مراحل، حالت‌ها و پشتیبانی از رزولوشن 4K اشاره کرد.

بازی Fighting EX Layer اثری پرهیجان از استودیو آریکا است که بدون شک در لیست بهترین بازی‌های مبارزه‌ای سال جاری بسیاری از بازیکنان قرار می‌گیرد. این بازی دارای تمام مبارزان منحصربه‌فردی است که کار خود را با مجموعه Street Fighter EX آغاز کردند و در آن شاهد هیچ یک از کاراکترهای Street Fighter کمپانی کپکام نظیر ریو، چان-لی و آکوما نخواهیم بود.

با اینکه بازی Fighting EX Layer را می‌توان اثری دوبعدی مبارزه‌ای کاملا استاندارد به حساب آورد، اما سیستم Gougi لایه‌ی جدیدی را به مبارزات بازی اضافه می‌کند. این سیستم به بازیکنان اجازه می‌دهد که پیش از شروع مبارزه به ‌طور اختصاصی قدرت‌های ویژه‌ای برای مبارز خود تعیین و در میانه‌ی مبارزه از آن استفاده کنند. این قدرت‌ها شامل زره، قابلیت نامرئی شدن، وارد ساختن آسییب بیشتر و موارد دیگری است.

بازی Fighting EX Layer در حال حاضر در کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده