نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴

فصل ششم سریال Silicon Valley ممکن است تا سال 2020 پخش نشود

سریال محبوب Silicon Valley از سال ۲۰۱۴ پخش خود را در شبکه HBO آغاز کرد اما حالا به نظر می‌رسد فصل ششم که احتمالا فصل آخر است، با وقفه‌ی طولانی‌ای پخش خواهد شد.

سریال Silicon Valley (دره سیلیکون) از سال ۲۰۱۴ پخش خود را در شبکه HBO آغاز کرد و می‌توان گفت که در طی این مدت، توانست به محبوبیت خیلی زیادی دست پیدا کند. با این حال، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که فصل ششم این مجموعه که احتمالا فصل آخر آن هم باشد، با وقفه‌ی طولانی‌ای به تلویزیون خانه‌ها بازخواهد گشت. الک برگ که تهیه کننده و شورانر سریال دره سیلیکون به حساب می‌آید، روی پروژه جدیدی در شبکه HBO یعنی سریال Barry (بری) هم فعالیت می‌کند و یکی از اعضای اصلی تیم تولید است. به همین دلیل به نظر می‌رسد که او مجبور است زمان خود را بین این دو مجموعه تقسیم کند که همین موضوع منجر به این شده که مجموعه دره سیلیکون به تاخیر بیفتد. یکی از نماینده‌های شبکه HBO خطاب به یکی از گزارشگران سایت خبری تی وی لاین اینگونه اعلام کرد:

از آنجایی که الک هم در تیم سریال بری و هم سریال دره سیلیکون فعالیت می‌کند، برنامه‌ریزی ما به گونه‌ای انجام شد تا الک بتواند سریال بری را به اتمام برساند و بعد از آن به سراغ تولید و کارهای مربوط به مجموعه دوم بیاید.

از آنجایی که آغاز مراحل تولید تا تابستان سال ۲۰۱۹ به تاخیر خورده است، اینگونه به نظر می‌رسد که سریال دره سیلیکون تا سال ۲۰۲۰ برای پخش آماده نمی‌شود و ما نمی‌توانیم زودتر از این، انتظار این مجموعه محبوب را داشته باشیم. از آنجایی که این شبکه در فصل بهار خود فضای کاملا خوب و آزادی برای سریال دارد، شاید این فصل بهترین زمان برای پخش فصل ششم سریال دره سیلیکون باشد. البته اینگونه گفته شده که این اتفاق، دلیل بر این نیست که ما تا آن زمان هیچ سریال کمدی و با این سبک را در این شبکه نخواهیم دید. سریال Veep (معاون رئیس‌جمهور) قرار است سال آینده برای فصل جدید خود به آنتن این شبکه بازگردد و به احتمال زیاد ما شاهد سریال بری هم خواهیم بود.

Silicon Valley

در رابطه با آینده و سرنوشت این مجموعه می‌توان گفت که فصل ششم، به احتمال خیلی زیادی فصل آخر آن خواهد بود. الک برگ بعد از پایان یافتن فصل چهارم، در رابطه با این موضوع و همچنین اینکه تا چه زمانی این تصمیم‌گیری ادامه خواهد داشت، خطاب به گزارشگر سایت تی وی لاین گفت:

من نمی‌توانم بگویم که ما یک تاریخ و زمان خاص برای پایان دادن به این سریال در ذهن داریم اما قطعا یک روزی در آینده‌ای نزدیک در رابطه با این موضوع مهم صحبت خواهیم کرد. هنوز هیچ برنامه‌ی قطعی و مشخصی برای پایان دادن به این سریال وجود ندارد اما ما کم کم به این فکر افتادیم که شاید مواردی که ما می‌توانیم در این مجموعه نمایش دهیم، در حال پایان یافتن باشد.

برخی از طرفداران با اینکه این مجموعه بخواهد بیشتر از شش فصل ادامه داشته باشد، مشکل دارند؛ زیرا آنها معتقد هستند که چند وقتی است این مجموعه روند صعودی خود را از دست داده و تا حدودی به دور خود می‌چرخد. به نظر می‌رسد که برخی چیزها در Pied Piper پیشرفت کرده است اما در نهایت ما در خط داستانی هر فصل شاهد این هستیم که تقریبا همه چیز برای شخصیت‌های اصلی داستان بد می‌شود و آنها درست در آخرین لحظه، فکر چاره‌ای می‌کنند و می‌توانند در برابر این مشکلات پیروز شوند. با اینکه خود دره سیلیکون همچنان جذاب می‌ماند و به عنوان منبع سرگرم کننده‌ای برای مخاطبان خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که دیگر سریال نکته‌ی جالبی برای بازگو کردن ندارد به همین دلیل شاید بهتر است که عوامل مجموعه یا فکری به حال بهتر شدن آن بکنند یا هرچه زودتر پرونده آن را جمع کنند.


منبع collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده