نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

بازی Rainbow Six Siege را این هفته به رایگان تجربه کنید

بازیکنان می‌توانند این هفته بازی Rainbow Six Siege را در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر به رایگان تجربه کنند.

بازی‌های بزرگی نظیر بازی Red Dead Redemption 2 و بازی Fallout 76 که به تازگی در دسترس بازیکنان قرار گرفته‌اند، می‌تواند صدها ساعت لذت را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. متاسفانه برای انجام این بازی‌ها ملزم به پرداخت پول خواهید بود. اگر می‌خواهید بدون پرداخت پول، بازی سرگرم‌کننده‌ای را تجربه کنید، باید بگوییم که خوش شانس هستید؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Rainbow Six Siege را می‌توان از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ آبان (۱۵ تا ۱۸ نوامبر) در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر به رایگان تجربه کرد.

در طول این دوره رایگان بازیکنان به تمام حالت‌ها، تمام نقشه‌ها و ۲۰ اپراتور که همراه با بازی منتشر شد، دسترسی خواهند داشت و بر این اساس نمی‌توان آن را بخش محدودی از بازی دانست. این باید به کاربران اجازه دهد تا در خصوص ادامه بازی پس از اتمام دوره رایگان تصمیم بگیرند.

اگر تصمیم به خرید بازی Rainbow Six Siege داشته باشید، شما می‌توانید نسخه‌های متفاوت بازی را از تاریخ ۲۴ آبان تا ۹ آذر (۱۵ تا ۳۰ نوامبر) در پلتفرم‌های دیجیتالی با تخفیف قابل ملاحظه‌ای تهیه کنید. شایان ذکر است که تمام پیشرفت‌های بازیکنان در دوره رایگان به نسخه کامل بازی منتقل خواهد شد. این بازی در حراج Black Friday فروشگاه Best Buy نیز وجود خواهد داشت و نسخه Advanced Edition را می‌توان با قیمت ۲۵ دلار برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خریداری کرد.

بازی Rainbow Six Siege از زمان انتشار، میزبان به‌روزرسانی‌های زیادی بوده است و از این طریق حالت‌ها، نقشه‌ها و اپراتورهای جدیدی به بازی راه یافته است. آپدیت بعدی بازی که با نام Operation Wind Bastion شناخته می‌شود، دو اپراتور و یک نقشه تازه واقع در مراکش را به بازی اضافه می‌کند. یکی از این اپراتورها فرمانده‌ای جان‌سخت و منطقی است که با راهنمایی‌هایش آینده نیروهای ویژه مراکش را تعیین می‌کند و دیگری اپراتوری مهاجم و یک کاوشگر زیرک اما سربه‌هوا است که می‌تواند از محیط اطراف برای فشار آوردن به نیروهای دشمن استفاده کند. این به‌روزرسانی همچنین برخی از نقشه‌ها و محتوای درون بازی را سانسور خواهد کرد تا از قوانین مربوط به چین و سایر مناطق آسیایی پیروی کند.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده