نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر داستانی بازی Left Alive با محوریت سه شخصیت اصلی آن منتشر شد

یک پلیس زن، یک گروهبان شکست خورده و مزدوری فراری، سه شخصیت اصلی بازی Left Alive هستند که در جدیدترین تریلر منتشر شده از آن، با پیشینه‌ی داستانی آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

حدود یک سال از معرفی بازی Left Alive توسط اسکوئرانیکس می‌گذرد و از آن خبرهای زیادی در دسترس نیست؛ البته چندی پیش و در جریان رویدادهایی مثل Gamescom و TGS، یک‌سری ویدیو و اطلاعات پراکنده از بازی منتشر شد و تا به امروز، سکوت خبری سازندگانش را شاهد بودیم. حال به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یک تریلر جدید از این بازی منتشر شده است که در جریان آن، به پیشینه‌ی داستانی سه شخصیت اصلی و قابل کنترل بازی پرداخته می‌شود.

این تریلر پیشینه‌ی سه کاراکتر اصلی آن را که توسط یوجی شینکاوا، طراح نام‌آشنای مجموعه‌ی متال‌گیرسالید خلق شده‌اند، روایت می‌کند. اولگا (Olga) یک پلیس زن که می‌خواهد صلح را به شهر جنگ‌زده‌ی نوا اسلاوا (Nova Slava) برگرداند، میکایل (Mikhail)، یک گروهبان رومانیایی و لئونید (Leonid) یک مزدور فراری که به برای قتلی که به‌اشتباه به نام او نوشته‌اند باید اعدام شود، سه شخصیت اصلی بازی هستند که داستان آن را پیش خواهند برد و طی آن، سرنوشت‌شان به یکدیگر گره خواهد خورد.

بازی Left Alive در تاریخ ۵ مارس (۱۴ اسفند) در کشورهای غربی و در تاریخ ۲۸ فوریه (۶ اسفند) در ژاپن، راهی پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. توشیفومی نابشیما (oshifumi Nabeshima)، کارگردان بازی، در مصاحبه‌اش با بلاگ دوال‌شاکرز اعلام کرده که بازی فعلا قرار است روی این دو پلتفرم منتشر شود و ممکن است در آینده‌ای نزدیک، شاهد اضافه شدن نام‌هایی جدید به لیست پلتفرم‌های مقصد بازی باشیم. قبل از تریلر، شما را به تماشای جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده