نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۴

تریلر جدیدی از انیمیشن Wonder Park منتشر شد

کمپانی پارامونت پیکچرز تریلر و پوسترهای جدیدی از انیمیشن Wonder Park را منتشر کرده است.

ماه تیر امسال بود که کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تیزر تریلر انیمیشن Wonder Park (پارک سحرآمیز) را منتشر کرد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این انیمیشن سینمایی که در واقع اولین تریلر رسمی آن است، منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدید و بسیاری از اتفاقات انیمیشن Wonder Park هستیم که جدیدترین ساخته استودیوی انیمیشن‌سازی کمپانی پارامونت و نیکلودئون موویز است. در این ویدیو بیشتر با اتفاقات این انیمیشن آشنا می‌شویم که شاهد فضای خانوادگی و دوستانه آن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، کمپانی پارامونت پیکچرز سه پوستر جدید از انیمیشن Wonder Park را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید:

Wonder Park Poster

Wonder Park Poster

Wonder Park Poster

انیمیشن Wonder Park داستان دختری خلاق به نام جون را روایت می‌کند که در کودکی به ساخت پارک‌های تفریحی فوق العاده‌ای در خانه‌اش علاقه داشته است، اما با بزرگ شدنش این کار را کنار می‌گذارد. مدت‌ها بعد و زمانی که او در حال طبیعت گردی است، جون پارکی فوق‌العاده با سواری‌های شگفت‌انگیز و حیوانات سخنگو در جنگلی متروک پیدا می‌کند، اما خیلی زود متوجه می‌شود که این پارک در واقع از تخیلاتش سرچشمه گرفته است و او تنها فردی است که می‌تواند این مکان جادویی را از نابودی نجات دهد. 

انیمیشن Wonder Park برای اکران در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند امسال) برنامه‌ریزی شده است. بریانا دنسکی، جنیفر گارنر، کن هادسون کمپل، متیو برودریک، کینن تامسون، کن جیونگ، میلا کونیس، جان الیور، نوربرت لئو بوتس، کوین چامبرلین، کت سوسی، دیوید کراس، ریچارد کیند و درن نوریس، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده