// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

کمپانی Lian Li از مدل سفید‌ رنگ کیس‌ های LANCOOL One رونمایی کرد

کمپانی معروف Lian Li از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی LANCOOL One مجهز به رنگ سفید رونمایی کرد.

کمپانی Lian Li طی روز‌های گذشته از یک نسخه‌ی جدید و دارای طراحی مجدد کیس LANCOOL One با نام LANCOOL One White معرفی کرد. نسخه‌ی اولیه‌ی این محصول در در ماه آگوست (اواسط مرداد ماه) رونمایی شده بود، اما پس از محبوبیت کم و دریافت بازخورد‌های نه چندان مثبت از سمت کاربران، کمپانی مذکور تصمیم به بازبینی طرح اولیه و تغییر رنگ آن کرد.

بر خلاف نسخه Gold Edition این کیس که به تعداد محدودی هم عرضه شد، طبق اعلام کمپانی Lian Li، این محصول جدید در کنار مدل اصلی به صورت انبوه تولید خواهد شد. این کیس جدید با داشتن تم سفید رنگ، به پنل‌های شیشه‌ای دودی در طرفین و یک پنل سفید رنگ در قسمت بالایی تجهیز شده است.

پنل جلویی نیز ترکیبی از فلز آلومینوم برس خورده و رنگ نقره‌ای دارد و در مقایسه با مدل آلیاژی نمونه اصلی  بهبود‌ نسبی را می‌توان شاهد بود. حتی پنل سمت چپ نیز از جنس شیشه‌های رنگی ساخته شده است تا کاربران بتوانند از زیبایی هرچه بیشتر سیستم خود لذت ببرند.

Lian Li

بخشی که برای نصب درایور‌های ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده‌اند نیز در داخل کیس و به رنگ سفید طراحی شده‌اند تا توازن این محصول حفظ شود. یک سیستم نورپردازی از نوع RGB LED نیز در بخش پانل جلویی این محصول در نظر گرفته شده است که با استاداردهای شخصی‌سازی RGB کمپانی ‌های مختلف مطابقت دارد و کاربران می‌توانند به سلیقه‌ی خود آن را تغییر دهند. مابقی ویژگی‌های این محصول همانند نسخه‌ی اولیه‌ی آن است و هیچ تغییری در آن‌ها دیده نمی‌شود.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده