// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Candies 'n Curses؛ نابودی ارواح سرگردان

Candies 'n Curses یکی از اعتیادآورترین بازی‌های پیکسلی است و که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Candies 'n Curses ساخته استودیو Crescent Moon Games شما را به دنیای پیسکلی بسیار جذابی می‌برد که باید ارواح سرگردان را در آن نابود کنید. این بازی اندروید و آیفون بسیار اعتیادآور است و ریتم بسیار سریعی دارد. رفته رفته به گیم‌پلی بازی عادت می‌کنید و می‌توانید که امتیازات خود را با سیستم نمایی بیش‌تر کنید.

بازی Candies 'n Curses مکانیسم بسیار ساده‌ای دارد و تنها باید شخصیتی به نام مولی را در طبقات مختلف مراحل حرکت دهید و شیاطین و ارواج سرگردان را نابود کنید. این روند در ابتدا بسیار طاقت‌فرسا است و باید سرعت خود را رفته رفته بیش‌تر کنید. خیل عظیمی از ارواح سرگردان با اندازه‌های مختلف در طبقات ظاهر می‌شوند و سعی می‌کنند که به شما نزدیک شوند. شما تنها یک چراغ‌قوه ساده در اختیار دارید و باید با تابانیدن آن به ارواح، آن‌ها را نابود کنید. رفته رفته تعدد و سرعت حرکت این ارواح بالا می‌رود و کار شما سخت‌تر می‌شود. چراغ‌قوه‌ای که در اختیار دارید را می‌توانید ارتقا دهید یا این‌که چراغ‌قوه‌های دیگر را خریداری کنید. تنوع عالی چراغ‌قوه‌ها باعث می‌شود که بتوانید قدرت خود را افزایش دهید و رفته رفته تسلط بیش‌تری روی حرکات خود داشته باشید. گیم‌پلی بازی بسیار روان است و می‌توانید با کشیدن انگشت خود روی صفحه، کاراکتر خود را به چپ و راست حرکت دهید و در بین طبقات جا به جا شوید. سرعت شما باید بالا باشد و در ثانیه بتوانید تعداد زیادی از دشمنان خود را نابود کنید. امتیازات شما توسط یک نوار در بالا مشخص است و سطح‌بندی مشخصی دارد. با توجه به این سطح‌بندی باید به صورت مداوم ارواح را نابود کنید تا امتیازات را به شکل نمایی کسب کنید. اگر تعلل کنید و نوار به آخر برسد، به خانه اول بازمی‌گردید و باید از ابتدا شروع به پرکردن نوار کنید.

Candies n Curses
Candies n Curses
Candies n Curses

بازی اندروید Candies 'n Curses در گرافیک پیکسلی عرضه شده است و یکی از زنده‌ترین محیط‌های بازی‌های موبایلی را تحویل بازیکنان می‌دهد. سازندگان المان‌های زیادی در این گرافیک عرضه کرده‌اند و بهترین استفاده را از محدودیت برده‌اند. موسیقی بازی بسیار زنده و هیجان‌انگیز است و سنخیت جالبی با گیم‌پلی اعتیادآور بازی دارد. انیمیشن‌های بازی بسیار جذاب هستند و جزئیات ریز و جالبی ارائه می‌کنند. تنوع مراحل بسیار عالی است و شما را در چالش‌های متنوعی قرار می‌دهند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های قدیمی و نوستالژیک هستید، باید بدانید که با تجربه این اثر به‌خوبی وارد دنیای جذاب آثار قدیمی می‌شوید و می‌توانید ساعت‌ها با یکی دیگر از اعتیادآورترین آثار سبک آرکید سرگرم شوید. امتیازاتی که می‌گیرید برای خرید چراغ‌قوه‌ها کاربرد دارند و می‌توانید از قدرت‌های بیش‌تر هم بهره ببرید.

انیمیشن‌های جذاب و موسیقی زنده، حال و هوای بی‌نظیری به این اثر در گرافیک پیکسلی داده است

هر کدام از مراحلی که در بازی Candies n Curses تجربه می‌کنید، دارای باس‌های قدرتمند هستند و در انتها با چالش بسیاری روبرو می‌شوید. این باس‌ها می‌توانند تعداد بیش‌تری هم داشته باشند و برای غلبه بر آن‌ها باید سرعت زیاد و تمرکز بالایی برای حرکت در طبقات داشته باشید. در هنگام رویارویی با ارواح نباید برخوردی داشته باشید و سعی کنید که نور را در اندازه کمی به آن‌ها اصابت دهید و سریع به سراغ روح دیگر بروید. میزان سلامتی شما محدود است و باید مراقب باشید که زیاد در چنگال ارواح گرفتار نشوید. روزانه برای شما چالش‌های جذابی ارائه می‌شود و با انجام دادن آن‌ها امتیازات ویژه‌ای دریافت می‌کنید. پس از اینکه در باس‌فایت هر مرحله پیروز می‌شوید، جوایز و قابلیت‌های دائمی به شما داده می‌شود و می‌توانید در مراحل بعدی از آن‌ها استفاده کنید. این قابلیت‌ها را می‌توانید ارتقا دهید و میزان نوردهی چراغ‌قوه خود را هم بیش‌تر کنید.

Candies n Curses
Candies n Curses
Candies n Curses
بازی گیم‌پلی اعتیادآوری دارد و می‌توانید تا ساعت‌ها با این اثر سرگرم شوید

شما باید تا می‌توانید عمارت پیچیده بازی را پاک‌سازی کنید و با چراغ‌قوه به جان‌شان بی‌افتید. در این گیم‌پلی به‌هیچ عنوان نمی‌توانید توقف کنید و تنها باید با بالا و پایین رفتن و حرکت در طبقات بتوانید ارواح را نابود کنید. مراحل رنگ‌بندی بسیار جذابی دارند و هیولاها هم در هر مرحله عوض می‌شوند. سیستم قدرت‌های بازی تنوع خوبی دارند و می‌توانید از آن‌ها برای کسب امتیازهای لحظه‌ای استفاده کنید. لایه محافظ و چراغ‌قوه‌های چندجهته تنها گوشه‌ای از این قدرت‌ها هستند و پس از شکست دادن باس‌ها به شما تعلق پیدا می‌کنند.

بازی Candies 'n Curses نشان می‌دهد که بازی‌هایی که گرافیک پیکسلی عرضه می‌شوند هم پتانسیل بالایی برای موفقیت دارند و سازندگان بیش‌تری باید روی این آثار مانور دهند. بازی را می‌توانید با یک دست تجربه کنید و در شرایط مختلف رکوردهای خود را ثبت کنید. Candies 'n Curses دقیقا مشخصه یک اثر سرگرم‌کننده است که پیچیدگی خاصی ندارد و همه می‌توانند آن را تجربه کنند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Candies 'n Curses


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده