نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

بهمن ماه تاریخ تجدید عرضه Liar Princess and the Blind Prince است

کمپانی NIS America با انتشار تریلری تاریخ انتشار بازی Liar Princess and the Blind Prince برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ را اعلام کرد.

در میان اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی اِن‌آی‌اس امریکا (NIS America) با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی Liar Princess and the Blind Prince در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ (۱۲ فوریه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بازی Liar Princess and the Blind Prince داستان قلب‌های تنهایی را روایت می‌کند که از طریق یک سوءتفاهم دوطرفه کنار هم قرار گرفته‌اند. در این بازی، شما گرگی با قابلیت تغییر شکل به یک شاهدخت را کنترل می‌کنید که به شاهزاده‌ای نابینا کمک می‌کند تا جنگلی مخاطره‌آمیز را برای یافتن جادوگری که می‌تواند بینایی‌اش را به او بازگرداند، جستجو کند. این جنگل اقامتگاه تعدادی از جانوران متخاصم است که قصد پایان دادن پیش از موعد به سفرتان را دارند و تله‌های مرگباری در آن وجود دارد که شاهزاده را در معرض خطر قرار می‌دهد. به منظور جستجوی یک پایان افسانه‌ای، برای نابودی دشمنان به گرگ تبدیل شوید و شاهزاده را برای اطمینان از حفظ سلامتی‌اش به دقت راهنمایی کنید.

با اینکه نسخه پلی استیشن ویتا بازی Liar Princess and the Blind Prince در ژاپن منتشر شده است، اما تابه‌حال شاهد انتشار نسخه غربی بازی نبودیم. با اینکه متن‌ها به زبان انگلیسی ترجمه خواهند شد، ولی صدای بازی همچنان ژاپنی باقی می‌ماند. در مرداد ماه سال جاری اعلام شد که بازی Liar Princess and the Blind Prince در سال ۲۰۱۹ در غرب منتشر می‌شود و حال تاریخ انتشار دقیق بازی مشخص شده است.

نسخه‌های فیزیکی بازی در امریکا در دسترس خواهند بود، اما در اروپا، استرالیا و نیوزیلند تنها شاهد نسخه‌های دیجیتالی بازی خواهیم بود. نسخه Storybook Edition بازی نیز از طریق فروشگاه ان‌آی‌اس امریکا با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد که شامل بازی پایه، باکس کالکتور، کتاب The Little Liar’s Fairy Tale و سی‌دی Lullabies for the Blind Prince است. شما می‌توانید تریلر تازه بازی Liar Princess and the Blind Prince را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده