نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

کمپانی ولو احتمالا روی هدست واقعیت مجازی جدیدی برای بازی Half-Life VR کار می‌کند

تصاویر لو رفته و گزارش وب‌سایت آپلود وی آر حاکی از آن است که کمپانی ولو روی هدست واقعیت مجازی خودش برای بازی احتمالی Half-Life VR کار می‌کند.

مطابق تازه‌ترین اخبار فناوری، تصاویر لو رفته و یک گزارش تازه نشان می‌دهد که کمپانی ولو به زودی از هدست واقعیت مجازی خودش رونمایی خواهد کرد که این هدست جدا از هدست HTC Vive که در حال حاضر از آن پشتیبانی می‌کند، خواهد بود. بر اساس گزارش وب‌سایت آپلود وی‌آر، تصاویر جدیدی از یک هدست واقعیت مجازی در وب‌سایت Imgur به اشتراک گذاشته شده است که در واقع نمونه اولیه دستگاه آتی کمپانی Valve را به نمایش در می‌آورد. این هدست ظاهرا از زاویه دید ۱۳۵ درجه‌ای برخوردار است که آن را در ردیف نمایشگر اخیر HTC Vive قرار می‌دهد و احتمالا با موشن کنترلرهای Knuckles (کنترلرهای انگشتی تازه کمپانی ولو) همراه خواهد بود. همچنین ظاهرا این دستگاه دارای دو دوربین و هدفون‌های یکپارچه خواهد بود.

Valve VR Headset

احتمالا جالب‌ترین بخش گزارش این است که هدست واقعیت مجازی کمپانی ولو با یک بازی از مجموعه Half-Life همراه خواهد بود. به نظر نمی‌رسد که این گزارش به بازی Half-Life 3 اشاره داشته باشد و در عوض شاید شاهد یک پیش‌درآمد از این مجموعه محبوب باشیم. کمپانی Valve پس از انتشار بازی Half-Life 2: Episode 2 در بیش از یک دهه پیش، بازی جدیدی از مجموعه Half-Life منتشر نکرده است و این موضوع باعث می‌شود که به انتشار نسخه جدیدی از مجموعه امیدوار باشیم.

البته این اولین باری نیست که درباره احتمال انتشار بازی Half-Life VR می‌شنویم؛ چرا که در سال ۲۰۱۶ شاهد کدی در بازی DOTA 2 بودیم که شامل عبارت HLVR بود و در همان زمان آپدیتی برای برنامه Steam VR منتشر شد که شماری از کدهای آن به عبارت مشابهی اشاره داشتند.

با این حال، پیش از این اطلاعاتی از چندین پروژه از مجموعه Half-Life به گوشمان رسید که حتی مراحل توسعه را پشت سر گذاشته بودند ولی هرگز در دسترس بازیکنان قرار نگرفتند؛ بنابراین گزارش یک بازی واقعیت مجازی ممکن است مربوط به پروژه‌ای باشد که در حال حاضر وجود خارجی ندارد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده