نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

تاریخ انتشار بازی Battle Princess Madelyn مشخص شد؛ انتشار تریلر گیم پلی تازه بازی

استودیو کژوال بیت گیمز تاریخ انتشار بازی Battle Princess Madelyn را اعلام کرد و تریلر گیم پلی جدیدی از بازی به اشتراک گذاشت.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Causal Bit Games تاریخ انتشار بازی Battle Princess Madelyn را اعلام کرده است. این بازی اکشن دوبعدی ابتدا برای طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها عرضه می‌شود و پس از آن شاهد راهیابی بازی به پلتفرم‌های دیگر نیز خواهیم بود.

پیش از این استودیو کژوال بیت گیمز تاریخ عرضه تقریبی بازی Battle Princess Madelyn را با انتشار تریلری اعلام کرده بود و اطلاعات بیشتری از بازی را به اشتراک گذاشت. بازی Battle Princess Madelyn اثری است که توجه بسیاری را به خاطر موفقیت در کیک استارتر به خود جلب کرد. این بازی ۳۵۴ درصد از مبلغ هدف مورد نیازش را از طریق کمپین کیک‌استارتر تامین کرد و به این خاطر تریلر جدیدی برای نمایش گیم‌پلی بازی منتشر شد. کریستوفر اوبریچ از استودیو کژوال بیت گیمز در بیانیه مطبوعاتی گفت:

مراحل هیجان‌انگیز، فراگیر، استرس‌زا، لذت‌بخش و خسته‌کننده‌ای را در طول دو سال گذشته برای ساخت بازی Battle Princess Madelyn پشت سر گذاشتیم و من حاضر به انجام دوباره این کار هستم. بازخوردهای دریافتی، اظهارات مثبت، پشتیبانی رسانه‌های اجتماعی، مطبوعات تخصصی بازی‌ها و غیره در طول دوره طولانی توسعه این اثر عالی بود. نتیجه نهایی اثری است که تمام اعضای تیم سازنده به آن افتخار می‌کنند و فراتر از انتظاراتمان ظاهر شده است. ظرف مدت بسیار کوتاهی بازیکنان می‌توانند به تجربه بازی Battle Princess Madelyn بپردازند. امیدوارم بازیکنان به اندازه ما از این بازی لذت ببرند.

بازی Battle Princess Madelyn داستان مادلین و سگ شبح-مانندش فریتزی را که زندگی‌اش را برای نجات جان او فدا کرد، روایت می‌کند؛ به طوری که آن‌ها می‌خواهند خانواده‌‌ ربوده شده خود را نجات دهند و اهریمنی که به دنیای بازی راه یافته است، مغلوب سازند. تریلر جدیدی از بازی منتشر شده است که داستان و بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد و شما می‌توانید آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید.

بازی Battle Princess Madelyn در تاریخ ۱۵ آذر (۶ دسامبر) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و در سال ۲۰۱۹ شاهد انتشار بازی برای Nintendo Wii و پلی استیشن ویتا خواهیم بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده