نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۱

بازی Fast and Furious: Takedown برای اندروید و آیفون معرفی شد

طرفداران مجموعه فیلم‌های سریع و خشن به زودی می‌توانند در موبایل به تجربه بازی Fast and Furious: Takedown بپردازند.

در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که دنیای پرهرج‌ومرج و سرعتی مجموعه Fast and Furious با بازی Fast and Furious: Takedown از پرده سینماها به دستگاه‌های موبایل راه می‌یابد.

بازی Fast and Furious: Takedown در دنیای دیوانه‌کننده‌ای جریان دارد که در طول دو دهه گذشته در فیلم‌های اکشن «سریع و خشن» به شهرت رسیده است. در این بازی شاهد تعقیب و گریزهای پرهیجانی با ماشین‌ها خواهیم بود که بازیکنان باید با روش‌هایی مشابه با مجموعه بازی‌های Burnout مخالفان را از سر راه بردارند.

بازی Fast and Furious: Takedown شامل تعدادی از اتومبیل‌های معروف فیلم‌های سریع و خشن نظیر دوج چارجر نمادین وین دیزل و کامیون بزرگی که به وسیله دواین جانسون (لوک هابز) رانده می‌شد است و در تریلر معرفی بازی می‌توان هر دو آن‌ها را مشاهده کرد. همچنین بیش از ۶۰ اتومبیل قابل آزادسازی در بازی گنجانده شده است که از آن‌ها می‌توان در ماموریت‌های چالشی، تعقیب هلیکوپترها و حالت‌های دیگر بازی استفاده کرد.

افزون بر تجربه اثری سرعتی به شکل آرکید و اکشن، بازیکنان در بازی Fast and Furious: Takedown می‌توانند به جمع‌آوری قطعات ماشین‌ها اقدام کنند و از آن‌ها برای ارتقاء و شخصی‌سازی اتومبیل‌ها در گاراژ بازی بهره بگیرند.

بازی Fast and Furious: Takedown به زودی برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. برای کسانی که می‌خواهند به سرعت در رقابت‌های بازی شرکت کنند، باید بگوییم که پیش ثبت نام بازی در حال حاضر آغاز شده است. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده