نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

سریال جدید جرج آر آر مارتین توسط شبکه هولو ساخته می‌شود

به‌تازگی در گزارشی اعلام شده که جرج آر آر مارتین و شبکه هولو در حال برقراری همکاری‌ای هستند و این شبکه قرار است سریال علمی تخیلی جدید این نویسنده را بسازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که شبکه هولو و جرج آر آر مارتین در حال همکاری با یکدیگر هستند و این پلتفرم استریمی در حال ساخت و توسعه‌ی سریال جدید علمی و تخیلی این نویسنده‌ی محبوب است. سایت خبری هالیوود ریپورتر در گزارش جدید خود عنوان کرد که براساس گفته‌ی منابع معتبر مختلف، شبکه هولو کم کم در حال تصاحب و دست یافتن به حق ساخت و تولید رمان‌های علمی تخیلی مارتین به نام Wild Cards است. این مجموعه رمان توسط نویسنده‌های مختلفی نوشته شده که تیم آنها با نام Wild Cards Trust شناخته می‌شود؛ با این حال، می‌توان گفت که چارچوب اصلی آن، در ابتدا توسط خود جرج آر آر مارتین و همچنین ملیندا ام. اسنادگرس خلق شده است. این دو هنرمند علاوه بر خلق این مجموعه، به عنوان ویرستارهای اصلی هم در تیم فعالیت می‌کنند.

براساس گزارش‌های اعلام شده، این مجموعه قرار است توسط کمپانی Universal Cable Productions تهیه و تولید شود. همچنین این داستان‌های ابرقهرمانی موجود در این سری رمان، می‌تواند چندین فیلمنامه‌ی مختلف و حتی چند سریال متفاوت را پوشش دهد. ضمنا اینگونه اعلام شده که اندرو میلر قرار است به عنوان یکی از اعضای اتاق نویسندگان به تیم بپیوندد و در آینده‌ای نزدیک در جایگاه مخصوص به خود قرار خواهد گرفت. اندرو میلر بیشتر از هر چیزی به خاطر سریال The Secret Circle (محفل مخفی) شناخته می‌شود. اینگونه گفته شده که خود جرج آر آر مارتین، ملیندا ام. اسنادگرس و تهیه کننده سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) یعنی وینس گرادیس، قرار است همگی نقش تهیه کنندگی اجرایی سریال Wild Cards را بر عهده داشته باشند.

اتفاقات و داستان این کتاب‌ها در یک دنیای جایگزین و در زمان بعد از جنگ جهانی دوم در جریان است؛ جایی که در آن یک ویروس بیگانه در میان مردم و کل جمعیت انسانی رها شده است. این ویروس با همان نام مجموعه یعنی «Wild Card» شناخته می‌شود؛ زیرا ماهیت و طبیعت آن به گونه‌ای است که اصلا نمی‌توان آن را پیشبینی کرد. روش کار این ویروس هم به این صورت است که دی ان ای بدن انسان را دوباره از نو طرح‌ریزی می‌کند. تقریبا تمام افرادی که با این ویروس ارتباط برقرار می‌کنند، جان خود را از دست می‌دهند (چیزی که کاملا در داستان‌های جرج آر آر مارتین یک امر طبیعی و معمول است)، اما چیزی در حدود ۱ درصد از آنها توانایی‌های ابرانسانی به‌دست می‌آورند.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده