نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

جزئیات تخفیف‌ های Black Friday کنسول‌ های نینتندو مشخص شد

کمپانی نینتندو جزئیات تخفیف‌های جمعه سیاه را با انتشار ویدیو جذابی از لوئیجی اعلام کرد.

زمان زیادی به شروع فصل تعطیلات باقی نمانده است و این به معنای همراه شدن بازی‌های ویدیویی با تخفیف‌ها است. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی نینتندو با انتشار ویدیو خنده‌داری از لوئیجی از برنامه‌هایش برای جمعه سیاه پرده برداشته است. این کمپانی اعلام کرد که بازیکنان در فروش ویژه Black Friday می‌توانند باندل Mario Kart 8 Deluxe کنسول نینتندو سوییچ و باندل Super Mario Maker کنسول نینتندو 2DS را خریداری کنند.

کسانی که قصد خریداری باندل‌هایی با بازی‌های جدیدتر نینتندو نظیر بازی Super Mario Party، بازی Super Mario Odyssey و بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را برای عزیزان‌شان داشتند، ممکن است کمی ناامید شوند. با این حال، گنجاندن باندل نینتندو 2DS در فهرست اقلام قابل خریداری در جمعه سیاه حاکی از آن است که کمپانی نینتندو هنوز به این دستگاه متعهد است و به چشم یک جایگزین ارزان برای کنسول نینتندو سوییچ به آن نگاه می‌کند.

با عنایت به اینکه بازی Super Mario Maker جواهری بود که احتمالا افراد زیادی موفق به تجربه‌اش نشدند، انتشار نسخه‌های بیشتر از بازی می‌تواند یک امتیاز برای بازیکنان به حساب بیاید. جدا از این، باندل‌های عجیب‌وغریب دیگری از کنسول نینتندو سوییچ وجود دارد که در حال حاضر می‌توان به خریداری آن‌ها اقدام کرد.

کمپانی نینتندو در تلاش است تا افراد را به بهترین نحو ممکن در خرید تعطیلات یاری کند و بر این اساس ایستگاه‌هایی را برای تجربه نسخه آزمایشی بازی‌ها در مراکز فروشِ برگزیده قرار داده است و در وب‌سایت این کمپانی می‌توان یک راهنمای خرید مفید برای فصل تعطیلات یافت. با یک نگاه گذرا، این راهنمای خرید به بازدیدکنندگان یادآوری می‌کند که می‌توانند دو کیت نینتندو لبو را با قیمت ۹۹ دلار از فروشگاه Best Buy خریداری کنند.

وب‌سایت نینتندو همچنین شامل بخشی با نام Fun on a Budget است که مشتریان را در خرید باندل‌ها و بازی‌های مقرون به صرفه راهنمایی می‌کند. طبیعتا بازی رایگان Fortnite در میان بازی‌های این فهرست به چشم می‌خورد. باندل Mario Kart 8 Deluxe نینتندو سوییچ با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار و باندل Super Mario Maker کنسول Nintendo 2DS با قیمت ۷۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. همچنین اگر به هر دلیلی می‌خواهید از فرمان‌های کوچک در بازی Mario Kart استفاده کنید، می‌توانید فرمان جوی‌کان را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار خریداری کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

Black Friday Nintendo

Black Friday Nintendo


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده