نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲

تدوین فیلم سینمایی رحمان 1400 به پایان رسید

تدوین فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» با بازی مهران مدیری، محمدرضا گلزار و ساره بیات به پایان رسید.

به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران مشخص شده که تدوین فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» ساخته‌ی منوچهر هادی به پایان رسیده است. تدوین این فیلم برعهده موحد شادرو بوده است. این فیلم به زودی وارد مرحله صداگذاری خواهد شد. تهیه کنندگی این فیلم سینمایی برعهده علی سرتیپی و فیلمنامه آن از بابک کایدان بوده است. بنابر اعلام روابط عمومی فیلم، اولین نمایش فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید تصویری از مراحل دورخوانی فیلمنامه‌ی «رحمان ۱۴۰۰» را که توسط روابط عمومی فیلم منتشر شده است ببینید.

رحمان ۱۴۰۰

فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی با بازی مهران مدیری، محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری و ساره بیات ساخته شده است. منوچهر هادی پیش از این فیلم‌هایی مانند «آینه بغل» و سریال‌هایی مانند «عاشقانه» را ساخته است. مهران مدیری که سابقه به نسبت طولانی در ساخت مجموعه‌های طنز دارد، پیش از این در فیلم‌هایی مانند «توکیو بدون توقف» و «دایره زنگی» بازی کرده است. طبق اخبار مهران مدیری به زودی یک سریال برای شبکه نمایش خانگی خواهد ساخت. محمدرضا گلزار نیز پیش از این با بازی در فیلم «آینه بغل» و سریال «عاشقانه» با منوچهر هادی همکاری کرده است. گلزار مدتی است که وظیفه اجرای برنامه تلویزیونی «برنده باش» را برعهده دارد.

سعید آقاخانی، دیگر بازیگر «رحمان ۱۴۰۰» سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «کامیون»، «آباجان» و «من دیه‌گو مارادونا هستم» حضور داشته است. او همچنین به تازگی به عنوان یکی از بازیگران فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده معرفی شده است. یکتا ناصر نیز پیش از این با بازی در فیلم «آینه بغل» با منوچهر هادی همکاری کرده است. ساره بیات، دیگر بازیگر این فیلم سینمایی، در سریال «عاشقانه» جلوی دوربین منوچهر هادی قرار گرفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده