نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

آپدیت جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 نقشه Nuketown را به بازی اضافه می‌کند

به‌روزرسانی جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 در کنار اضافه کردن نقشه‌ی Nuketown به بازی، تعداد بسیار زیادی از باگ‌های آن را هم برطرف می‌کند.

اخیرا خبرهای زیادی از انتشار نقشه‌ی Nuketown برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 در رسانه‌های مختلف بازی‌های ویدیویی منتشر شده؛ به‌تازگی در جریان آخرین اخبار بازی، آگاه شدیم که این نقشه‌ی مورد انتظار با انتشار یک آپدیت، راهی بازی شده و همانطور که از قبل می‌دانستیم، ابتدا در دسترس بازیکنان پلی استیشن 4 قرار گرفته است.

در کنار اضافه شدن مپ نوک‌تاون، این آپدیت جدید و کاملا رایگان، یک‌سری باگ را هم رفع می‌کند. حذف شدن ۶۰ باگ مختلف بخش زامبی بازی، اهمیت بالای این آپدیت را برای‌مان مشخص می‌کند. بازی Call of Duty: Black Ops 4، ساخته‌ی استودیو Treyarch را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید. برای آشنایی با این مپ می‌توانید تریلر معرفی Nuketown را مشاهده کنید.

نسخه جدید کالاف دیوتی توانست از زومجی نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کند. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده در زومجی می‌خوانیم:

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده