نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹

دو اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege فاش شدند

با انتشار دو ویدیو، دو اپراتور جدیدی که قرار است با آپدیت Wind Bastion به بازی اضافه شوند، فاش شدند.

هفته‌ی پیش بود که اطلاعاتی جدید از تازه‌ترین بسته‌ی الحاقی بازی محبوب Rainbow Six Siege منتشر شد و قرار است یک نقشه و دو اپراتور جدید راهی بازی بشوند. امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، متوجه شدیم که آن دو اپراتور مذکور با انتشار یک‌سری ویدیو فاش شده‌اند و حالا می‌توانیم بیشتر از قبل با آن‌ها آشنا شویم. این دو کاراکتر قرار بود در جریان لیگ حرفه‌ای بازی Rainbow Six Siege که در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) برگزار می‌شود،‌ معرفی شوند که خب با آپلود شدن این دو ویدیو در صفحه‌ی اختصاصی بازی در بلاگ ساب‌ردیت، هویت دو اپراتور بازی زودتر از موعد مقرر لو رفته است.

اولین اپراتور که به‌ بررسی‌اش می‌پردازیم، کاید (Kaid) نام دارد. کاید یک مدافع است و به‌نظر می‌رسد که وسیله‌ی الکتریکی او قرار است در نقش یک مانع برای Breachهای دشمن به‌حساب بیاید. اپراتور دوم که یک مهاجم است، نومد (Nomad) نام دارد و به‌نظر می‌رسد که از یک قابلیت به‌خصوص wind push بهره می‌برد. این را هم بگویم که هر دو اپراتور از اعضای گارد ویژه‌ی سلطنتی مراکش (GIGR) هستند.

همانطور که در خبرهای قبلی هم ذکر شد، نقشه‌ی جدید بازی Fortress نام دارد و اتفاقاتش در یک پایگاه نظامی در کوه‌های اطلس مراکش جریان خواهد داشت؛ با استناد به توضیحات بلاگ یوبیسافت، این نقشه به دو قسمت کاملا بزرگ با محیط‌های وسیع، میدان دید وسیع و قابل تشخیص تقسیم شده که در آن شاهد نبردهایی مختلف در فاصله‌های دور و نزدیک خواهیم بود. گفتنی است که حذف یک‌سری موارد بزرگسالانه از محیط‌های بازی، از تغییرات بزرگی است که قرار است فصل ۴ بازی اعمال شود.

آپدیت قبلی بازی که Y3S3.2 نام داشت، یک‌سری تغییر در پراتورهای Clash و Maestro ایجاد کرده است؛ در کنار این دو اپراتور، آپدیت مذکور تفنگ‌های SMG-11 و Vector هم دست‌خوش یک‌سری تغییرات در بخش‌های Handling و Recoil کرده است.

بازی Rainbow Six Siege، ساخته‌ی یوبیسافت را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استشین 4 تجربه کنید. در ادامه، شما را به تماشای این دو ویدیو منتشر شده از اپراتورهای بازی دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده