نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار فصل سوم سریال A Series of Unfortunate Events اعلام شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تیزری تاریخ انتشار فصل سوم سریال A Series of Unfortunate Events را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس با انتشار تیزری تاریخ انتشار فصل سوم و پایانی سریال A Series of Unfortunate Events (مجموعه اتفاقات ناگوار) را تایید و اعلام کرده است. در این تیزر کوتاه شاهد هیچ تصویر رسمی از اتفاقات فصل سوم این سریال نیستیم و در طول آن دو شخصیت کنت الاف با بازی نیل پاتریک هریس و لمونی اسنیکت با بازی پاتریک واربرتون را در حال صحبت در مورد فصل سوم و پایانی این سریال مشاهده می‌کنیم و در طول آن تصاویری از اتفاقات فصل اول و دوم سریال A Series of Unfortunate Events نیز نمایش داده می‌شود. در پایان این تیزر، شبکه Netflix اعلام کرد که فصل سوم و پایانی این سریال در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ دی امسال) منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال A Series of Unfortunate Events براساس رمان‌های ۱۳ جلدی به همین نام اثر دنیل هندلر ملقب به لمونی اسنیکت، تولید و ساخته می‌شود. فصل پایانی آن براساس چهار کتاب آخر آن که عبارت‌اند از کتاب The Slippery Slope (آبشار یخ‌زده)، کتاب The Grim Grotto (غار غم‌انگیز)، کتاب The Penultimate Peril (خطر ماقبل آخر) و کتاب The End (پایان)، تولید شده است؛ اتفاقات هر کتاب در دو قسمت روایت می‌شود. بدین ترتیب، فصل سوم این سریال در ۸ قسمت تولید شده است. مدتی پیش شبکه نتفلیکس اولین تصاویر رسمی فصل پایانی سریال A Series of Unfortunate Events را منتشر کرده بود.

نیل پاتریک هریس در نقش کنت الاف، پاتریک واربرتون در نقش لمونی اسنیکت، کی. تاد فریمن در نقش آقای پو، مالینا وایزمن در نقش ویولت بودلر، لوئیس هینس در نقش کلاوس بودلر، پریسلی اسمیت در نقش سانی بودلر، لوسی پانچ در نقش ازمه اسکولار و آلیسون ویلیامز در نقش کیت اسنیکت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال A Series of Unfortunate Events حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع io9.gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده