// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

تاریخ انتشار بازی Desert Child مشخص شد

استودیو آکوپارا گیمز با انتشار تریلری از تاریخ عرضه بازی Desert Child که با گرافیک پیکسلی و قدیمی طراحی شده است، رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو آکوپارا گیمز (Akupara Games) تاریخ انتشار بازی Desert Child را که از آثار انیمه‌ای همچون Cowbop Bebop و Akira الهام گرفته است، مشخص کردند. این بازی در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر ماه) منتشر می‌شود.

بازی Desert Child با گرافیک پیکسلی الهام‌گرفته از دوران آثار ۸ بیت و ۱۶ بیت طراحی شده است. کاربران در این بازی هدایت یک راننده هاوربایک (موتور سیکلت هوایی) را برعهده می‌گیرند که به تازگی در مسابقه‌ای شرکت کرده‌ است. مسابقه یاد شده که Grand Prix نام دارد در کره مریخ برگزار می‌شود. در دنیای این بازی بسیاری از مردم از کره زمین به مریخ سفر و آنجا را برای زندگی انتخاب کرده‌اند. در جریان بازی شما با انجام ماموریت‌های مختلف همچون شرکت کردن در مسابقات یا حتی کار کردن برای رستوران‌ها می‌توانید موتورسیکلت خود را ارتقا دهید تا از این رو در مسابقات بزرگتر شرکت کنید.

همچنین کاربران باید برای ارتقا دادن وسایل دفاعی و حمله‌ای موتور سیکلت خود نیز دست به کار شوند تا در هنگام ماموریت‌ها از دست گانگسترها فرار کنند. موسیقی بازی نیز با حال و هوای تکنوی قدیمی و الکترونیک طراحی شده است. همچنین در انتها گفتنی است که بازی از بخش چندنفره محلی (لوکال) نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند آن را با دوستان خود نیز تجربه کنند.

بازی همچنین تجربه‌ای جهان‌باز است؛ به‌طوری که در دنیای آن و منظومه شمسی با کاراکتر‌های گوناگون صحبت می‌کنید و حتی اجاره خانه خود را نیز به طور ماهیانه پرداخت می‌کنید. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

بازی Desert Child در تاریخ ۲۰ آذر ماه منتشر می‌شود و در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. همچنین گفتنی است که بازی مذکور هم اکنون برای پیش خرید کردن در دسترس قرار دارد. سازندگان ضمن مشخص کردن تاریخ انتشار بازی تریلری نیز به اشتراک گذاشته‌اند که در پایین می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک جالبش با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده