نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

شخصیت‌های بازی Monster Hunter در فیلم آن حضور خواهند داشت

پاول اندرسون، کارگردان نسخهٔ سینمایی Monster Hunter (شکارچی هیولا)، از حضور شخصیت‌های اصلی بازی در فیلم خبر داد.

پاول اندرسون، کارگردان نسخهٔ سینمای Monster Hunter (شکارچی هیولا)، از حضور شخصیت‌های اصلی بازی مجموعه در فیلم خبر داد که قطعاً این خبر خوبی برای طرفداران پروپاقرص مجموعه بازی‌های ویدئویی Monster Hunter خواهد بود.

پس از چندین سال شایعه و منتشر شدن گزارشات مختلف راجع به ساخت اقتباس سینمایی مجموعه بازی‌های ویدیویی Monster Hunter، سرانجام چند ماه پیش بود که کمپانی کپکام (Capcom) به‌صورت رسمی ساخت فیلمی سینمایی از این مجموعه را تأیید و اعلام کرد. در بیانیهٔ رسمی کمپانی کپکام راجع به ساخت این فیلم سینمایی چنین آمده بود که داستان فیلم در مورد دو قهرمان از دو دنیای متفاوت است که باید با یکدیگر همکاری کنند و در کنار هم با هیولاها مبارزه کنند و دنیا را نجات دهند.

پیش‌تر اعلام شده بود که مراحل ساخت فیلم جدید کمپانی کنستانتین فیلم (Constantin Film) از سپتامبر (شهریور یا مهرماه) سال جاری شروع  می‌شود، اما تا این لحظه هنوز خبری از آغاز مراحل تولید این فیلم منتشر نشده و تنها میلا یوویچ تصویری از پشت صحنهٔ فیلم را منتشر کرده است. این پروژه اولین همکاری دوباره میلا یوویچ و پاول اندرسون بعد از تمام شدن مجموعه فیلم‌های رزیدنت ایول است. 

Monster Hunter

مراحل ساخت و تولید فیلم Monster Hunter به‌خوبی پیش می‌رود و طرفداران از این بابت نگرانی ندارند و تنها نگرانی آنان به اولین عکس منتشرشده از فیلم برمی‌گردد که در آن تصویر که بازیگر اصلی، یعنی میلا یوویچ نیز حضور داشت، چندان شباهتی را نمی‌شد با دنیای مجموعهٔ Monster Hunter پیدا کرد و این شایعات به وجود آمد که شاید پاول اندرسون ساخت نسخه‌ای متفاوت و کاملاً غربی‌شده را از این مجموعه بازی‌ها در سر دارد.

تا آنجایی که می‌دانیم داستان فیلم جدید هم در واقعیت و هم در دنیای فانتزی جریان خواهد داشت، اما اولین تصویر منتشرشده به‌گونه‌ای بود که اصلاً دنیای بازی را برای طرفداران تداعی نمی‌کرد که همین موضوع نگرانی‌هایی را در این زمینه به وجود آورد. از همین رو پاول اندرسون مجبور به ارائه توضیحاتی در مورد کلیت پروژه شد و آنطور که از صحبت‌های وی برداشت می‌شود، می‌توان جای امید داشت که کلیت پروژه چیز دیگری است و طرفداران نباید نگران تغییرات فراوان در دنیای مجموعه بازی‌های Monster Hunter باشند.

شخصیت‌های زیادی از بازی در فیلم حضور خواهند داشت. شخصیت‌هایی چون The Handler ،Admiral ،Aiden و Aiden’s Handler

ریوزو تسوجیموتو، تهیه‌کنندهٔ مجموعهٔ Monster Hunter، پیش‌تر در بیانیه‌ای چنین گفته بود که سازندگان اقتباس سینمایی این مجموعه سعی دارند که هم طرفداران دنیای گیم را مشتاق به تماشای این فیلم کنند و هم تماشاگرانی که با دنیای گیم این مجموعه آشنا نیستند، از فیلم جدید لذت ببرند و برای تماشای آن اشتیاق داشته باشند.

پاول اندرسون در پاسخ به سؤالات این دسته از طرفداران که همراه با نگرانی از این موضوع بود که این کارگردان چندان با دنیای بازی‌های شرقی آشنا نیست گفت که وی نزدیک ۱۰ سال است که با مجموعه بازی‌های Monster Hunter آشناست و پیش از آنکه بازیکنان غربی این بازی با آن آشنا شوند، از طرفداران بازی کمپانی کپکام بوده است. وی این فیلم را پروژهٔ مورد علاقهٔ خود خواند و گفت بسیار امیدوار است با تلاش زیاد مراحل سخت کار را پشت سر بگذارد. سخنان پاول اندرسون را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

من ۱۰ سال پیش از وجود این بازی مطلع شدم. بسیار پیش‌تر از آنکه مردم سرزمین غرب با مجموعه بازی‌های Monster Hunter آشنا شوند از طرفداران سرسخت این مجموعه بودم. این موضوع تا حدودی به این برمی‌گردد که زمان زیادی در کشور ژاپن بودم و در آنجا عاشق تصویرسازی بازی شدم و با کمپانی کپکام هم صحبت‌هایی داشتم در مورد ساخت فیلم که این موضوع به ۹ سال پیش برمی‌گردد.

Anderson-Jovovich

هنگامی که از پاول اندرسون پرسیده شد که آیا شخصیت‌های اصلی مجموعه بازی‌های Monster Hunter در نسخهٔ سینمایی که وی قرار است کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد حضور خواهند داشت یا خیر، وی تأیید کرد که شخصیت‌های چون The Handler ،The Admiral ،Aiden و  Palicoes در فیلم حضور خواهند داشت. به نظر می‌رسد بیش‌تر شخصیت‌های اصلی که قرار است در فیلم حضور داشته باشند، مربوط به آخرین نسخهٔ Monster Hunter با عنوان Monster Hunter: World می‌شود که برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شده است و کپکام رضایت زیادی از فروش آن داشته است. ماه گذشته هم نسخه Monster Hunter Generations Ultimate یک سال بعد از انتشار برای کنسول سوییچ در ژاپن، به صورت جهانی عرضه شد. در نهایت هم آخرین نسخه بازی یعنی Monster Hunter Stories که سال گذشته برای 3DS منتشر شده بود، ماه‌ها بعد از انتشار نسخه ژاپنی از دیروز در اختیار دارندگان سیستم عامل‌های اندروید و iOS در سایر نقاط دنیا قرار گرفته است.

پاول اندرسون در مورد حضور شخصیت‌های بازی در نسخهٔ سینمایی Monster Hunter چنین گفت:

شخصیت‌های زیادی از بازی در فیلم حضور خواهند داشت. شخصیت‌هایی چون The Handler ،Admiral ،Aiden و Aiden’s Handler در فیلم حضور خواهند داشت. همچنین علاقمند به اضافه کردن شخصیت Palico نیز به فیلم بودیم. فیلم‌های زیادی از بازی‌های ویدئویی ساخته می‌شوند، اما در مورد Monster Hunter باید بگویم هنگامی که وارد بازی می‌شوید، شما شخصیت اصلی داستان را می‌سازید. این طور نیست که با جیل ولنتاین یا لارا کرافت بازی کنید، باید با همان شخصیتی که ساخته‌اید بازی را ادامه بدهید و این موضوع بدون شک یکی از اِلمان‌های اصلی بازی‌های Monster Hunter است.

برخی از شخصیت‌های فیلم جدید هستند، اما آن‌ها انعکاسی از آنچه هستند که در بازی‌های این مجموعه دیده‌ایم. قطعاً نسخهٔ سینمایی کاملاً منطبق با اتفاقاتی است که در مجموعه بازی‌های این مجموعه دیده‌ایم. من ۹ سال با کپکام در زمینه برداشت از بازی و ساخت فیلم و روی پرده بردن آن همکاری داشته‌ام.

پاول اندرسون در پاسخ به این سؤال که آیا در نسخهٔ سینمایی Monster Hunter شاهد خلق هیولاهایی جدید خواهیم بود که وی این موضوع را تکذیب کرد و چنین گفت:

ببینید، نیازی نمی‌بینم که هیولاهای جدیدی خلق کنم. بی‌شمار هیولا و مخلوقات جذاب در طی سالیان دراز در مجوعه بازی‌ها خلق شده‌‌اند. تکیه ما روی همان هیولاهای محبوب مجموعه بازی‌های خواهد بود و علی‌الخصوص بازی Monster Hunter: World که آخرین بازی مجموعه بوده است، اما بگویم که تصمیم داریم برخی هیولاهای افسانه‌ای و شگفت‌آور و همچنین برخی مخلوقات جذاب بازی‌های قبلی را هم به فیلم اضافه کنیم. بنابراین فکر می‌کنم که طرفداران مجموعه بازی‌های Monster Hunter به‌آسانی شخصیت‌های که به‌خوبی می‌شناسند را تشخیص خواهند داد، اما همان طور که گفتم برخی مخلوقات بازی‌های قبلی نیز در نسخهٔ سینمایی به تصویر کشیده خواهند شد که این کار قطعاً برای طرفداران قدیمی مجموعه بازی‌ها بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و کسانی که تنها بازی Monster Hunter: World را انجام داده‌اند، از حضور آن دسته مخلوقات و هیولاها اطلاعی ندارند.

با صحبت‌های پاول اندرسون، کورسوی امیدی به موفقیت نسخهٔ سینمایی Monster Hunter به وجود آمد و امیدواریم تجربهٔ بالای وی و سابقهٔ ۱۰‌ساله‌اش در نهایت به کیفیت نهایی کار کمک کند. آخرین فیلم پاول اندسون که روی پردهٔ سینما رفت، فیلم Resident Evil: The Final Chapter (رزیدنت ایول: قسمت پایانی) محصول سال ۲۰۱۶ میلادی بود و مثل همیشه میلا یوویچ نقش ستارهٔ اصلی این مجموعه، یعنی آلیس را بر عهده داشت. این فیلم نیز مثل تمام فیلم‌های مجموعهٔ Resident Evil با استقبال خوبی از سوی منتقدان همراه نشد و اصلاً در حد نام بازی‌های ابتدایی نبود. فیلم آخر این مجموعه با بودجهٔ ساخت ۴۰ میلیون دلاری، حدود ۳۱۲ میلیون دلار فروش داشت و در مجموع در گیشه عملکرد بدی نداشت. پاول اندرسون هم‌اکنون در حال کار روی نسخهٔ سینمایی Monster Hunter است و امیدواریم از پس ساخت این مجموعه به‌خوبی بربیاید.

در گزارشی که سایت هالیوود ریپورتر (THR) چندی پیش منتشر کرده بود، جزئيات بیشتری نیز از داستان اقتباس سینمایی Monster Hunter منتشر شد. طبق این گزارش، میلا یوویچ نقش شخصیتی به نام آرتمیس را ایفا خواهد کرد که عضو پیشین تیم ارتشی سازمان ملل بوده است. وی بنا بر دلایلی از کار خود اخراج می‌شود و به دنیایی که در آن هیولاها جولان می‌دهند، تبعید می‌شود. در این دنیا، شخصیتی که میلا یوویچ نقش آن را ایفا می‌کند، با شخصیتی به نام هانتر که نقش این شخصیت را تونی جا (بازیگر فیلم Fast & Furious 7) ایفا می‌کند، تیمی تشکیل می‌دهند و این دو نفر با همکاری یکدیگر باید پورتال بُعد زمان و مکان را ببندند تا هیولاها نتوانند وارد کرهٔ زمین شوند. دیگو بونتا، بازیگر و خوانندهٔ مکزیکی-آمریکایی سینمای هالیوود هم به لیست بازیگران اقتباس سینمایی Monster Hunter اضافه شده است و عضوی از تیم آرتمیس خواهد بود. ران پرلمن و تی.آی هم در فیلم سینمایی Monster Hunter حضور خواهند داشت. کلیفورد جوزف هریس جونیور مقلب به تی.آی (T.I) رپری است که در فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله Ant-Man (مرد مورچه‌ای) حضور داشته و قرار است در این فیلم نقش Link را بازی کند، اسنایپری که از فواصل دور به شکار طعمه‌های خود می‌پردازد. ران پرلمن هم که او را در فیلم‌هایی چون Hellboy (پسر جهنمی) و سریال Hand of God (دست خدا) از محصولات آمازون دیده‌ایم، در نقش Admiral ایفای نقش می‌کند و همان‌طور که از اسم این شخصیت مشخص است، فرماندهی گروه شکارچیان را برعهده دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده