نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

پوستر شخصیت‌های اصلی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse منتشر شد

کمپانی سونی به‌تازگی ۶ تصویر جدید از شخصیت‌های اصلی انیمیشن مورد انتظار مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی شش پوستر جدید از شخصیت‌های اصلی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی) منتشر شده است. این انیمیشن، جدیدترین اثر انیمیشنی طولانی کمپانی سونی پیکچرز به حساب می‌آید که براساس داستان شخصیت‌های کمپانی مارول کامیکس ساخته شده است. در این پوسترهای منتشر شده‌ی جدید، ما شاهد حضور شخصیت مایلز مورالز (با صداپیشگی شامیک مور)، پیتر پارکر (با صداپیشگی جیک جانسون)، گوئن استیسی (با صداپیشگی هیلی استاینفلد)، اسپایدرمن نوآر (با صداپیشگی نیکولاس کیج)، پنی پارکر (با صداپیشگی کیمیکو گلن) و اسپایدرمن هم (با صداپیشگی جان مولانی) هستیم.

تمرکز بیشتر داستان انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی روی داستان خاستگاه شخصیت مایلز مورالز و اینکه چگونه یک نوجوان دانش‌آموز مقطع دبیرستان بعد از مرگ پیتر پارکر بُعد خودش، تبدیل به اسپایدرمن جدید می‌شود، است. برای اولین بار، یک اثر اسپایدرمنی قرار است حول محور شخصیت مهمی بچرخد که برخلاف تصور و انتظار همه، پیتر پارکر نیست. همانطور که در تریلرها هم نشان داده شد، شخصیت پیتر پارکر قرار است در این انیمیشن حضور داشته باشد اما یک نسخه بزرگتر و کمی خسته و بی‌روح‌تر نسبت به نسخه‌ی دیگری که در یک بعد دیگر وجود دارد، خواهد بود. حال این پیتر پارکر قرار نیست تنها متحد عنکبوتی و خزنده‌ای باشد که از بعد دیگری آمده و قرار است به مایلز کمک کند.

Spider-Man: Into the Spider-Verse

شخصیت‌هایی که قرار است در ادامه داستان به مایلز  و پیتر بپیوندند عبارتند از: اسپایدر-گوئن، اسپایدرمن نوآر، SP//dr و اسپایدر-هم. در طی این خط داستانی، مایلز مورالز قرار است به کمک این دوستان جدید شگفت‌انگیزش درون شهر تاب بخورد، به میادین مبارزه‌ای برود و به عنوان «اسپایدرمن، همسایه دوست داشتنی» بعد خودش، به درست کردن اشتباه‌هایی که در آن وجود دارد بپردازد. تهیه و تولید انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse بر عهده دو همکار بسیار خلاق هالیوود یعنی فیل لرد و کریستوفر میلر که کارگردانی انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) و فیلم 21 Jump Street (خیابان جامپ شماره 21) را بر عهده داشتند، بوده است. از طرف دیگر هم این اثر انیمیشنی توسط رادنی راثمن، باب پرشچتی و پیتر رمزی کارگردانی شده است.

علاوه بر هنرمندان نام برده شده، ماهرشالا علی صداپیشه شخصیت ارون دیویس/پراولر (عموی مایلز)، برایان تایری هنری صداپیشه جفرسون دیویس (پدر مایلز)، لی لی تاملین صداپیشه زن عمو می پارکر، لونا لارن ولز صداپیشه شخصیت ریو مورالز (مادر مایلز) و لیو شرایبر صداپیشه شخصیت ویلسون فیسک ملقب به کینگ پین از جمله صداپیشگان دیگری هستند که در این اثر حضور دارند.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.

Spider-Man: Into the Spider-Verse


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده