// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

نسخه بتای عمومی بازی Megalith منتشر شد

بازی Megalith که در سبک شوتر با المان‌های موبا طراحی شده است، در قالب نسخه آزمایشی برای هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن VR منتشر شد.

استویدیو دیسراپتیو گیمز (Disruptive Games) اعلام کرد که نسخه آزمایشی بازی شوتر آنها برای بیش از یک ماه در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه آزمایشی بازی Megalith در قالب نسخه بتای عمومی (Open Beta) در حال حاضر برای هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن VR منتشر شده است. سازندگان همچنین در این باره تریلری منتشر کردند که گیم پلی آن را نشان می‌دهد.

ویدیو یاد شده در برخی از صحنه‌ها کاراکتر‌های مینیون را نشان می‌دهد که در بازی‌های موبا همچون DOTA 2 و League of legends دیده می‌شوند. همچنین گویا هر یک از کاراکترها به قابلیت‌ها و مهارت‌های مختلفی مجهز شده‌اند.

۵ نوع کاراکتر مختلف در این بازی وجود دارد که با نام Titanها شناخته می‌شوند. هر یک از مسابقات این بازی طوری انجام می‌شود که هر تیم شامل دو تایتان می‌شود. وظیفه هر تیم نابود کردن پایگاه تیم حریف است تا از این طریق پیروز از میدان خارج شوند. همانند بازی‌های MOBA برای از بین بردن پایگاه دشمن باید برخی از برج‌ها یا به اصطلاح تاور‌های دفاعی آنها را از بین ببرید.

با منتشر شدن نسخه بتای بازی Megalith، تنها دو کاراکتر از شخصیت‌های این بازی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. البته به گفته سازندگان هر هفته کاراکتر‌های این بازی تغییر پیدا می‌کند و در هفته آینده شاهد قهرمانان دیگری در بازی خواهیم بود. در صورتی که کاربران در جریان نسخه آزمایشی بازی را پیش خرید کنند، هر ۵ کاراکتر در دسترس آنها قرار می‌گیرد. همچنین از دیگر مزایای پیش خرید کردن این بازی می‌توان به آواتار پلی استیشن، کاراکتر DLC پس از عرضه بازی و پوسته‌های (Skin) انحصاری اشاره کرد.

با توجه به پستی که استودیو دیسراپتیو در بلاگ پلی استیشن منتشر کرده است، نسخه بتای این بازی در «چند ماه آینده» در اختیار بازیکنان قرار دارد و تمامی کاربران می‌توانند آن را دانلود و تجربه کنند. همچنین در بلاگ یاد شده سازندگان اطلاعاتی از قهرمانان بازی در قالب عکس منتشر کردند که با مراجعه به این لینک می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

نسخه بتای عمومی بازی Megalith اکنون از فروشگاه پلی استیشن قابل دانلود است. نسخه نهایی این بازی در تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۹ دی ماه) از طریق پلی استیشن استور و پلی استیشن 4 برای PS VR منتشر می‌شود. گفتنی است که کاربران با پیش خرید کردن این محصول می‌توانند از تخفیف‌هایی بهره‌مند شوند که در حال حاضر سازندگان از قیمت تخفیف خورده آن رونمایی نکرده‌اند. در ادامه می‌توانید ویدیو گیم پلی این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک شوتر روی هدست‌های واقعیت مجازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده