نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

انتشار پوستر جدید فیلم Child's Play؛ اعلام تاریخ اکران فیلم

کمپانی MGM با انتشار پوستری رسما تاریخ اکران ریبوت فیلم Child's Play (بازی بچگانه) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از بازسازی فیلم Child's Play منتشر شده است. کمپانی MGM با انتشار این پوستر اعلام کرد که بازسازی فیلم جدید عروسک شیطانی چاکی قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود. کمپانی اوریون پیکچرز (Orion Pictures) وظیفه انتشار این فیلم ترسناک را بر عهده خواهد داشت. در این پوستر شعاری دیده می‌شود که نوشته چاکی فراتر از یک اسباب بازی است و او بهترین دوست شما است. عروسک چاکی نیز در بسته بنده اسباب بازی‌های کمپانی Buddi دیده می‌شود که روی کلمه i شاهد علامت Wifi هستیم. در واقع این اسباب بازی‌ها از طریق Wifi با گوشی‌های همراه، تبلت‌ها و کامپیوترها قابل کنترل هستند. با این حال، هنوز مشخص نیست که این موضوع چه تاثیری را در روند داستانی بازسازی فیلم Child's Play خواهد داشت. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Child

آبری پلازا در نقش کارن بارکلی، گابریل بیتمن در نقش اندی بارکلی و برایان تایری هنری در نقش کارآگاه مایک نوریس، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Child's Play حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لارس کلوبرگ، کارگردان فیلم Polaroid (پولاروید)، وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم Child's Play را بر عهده دارد. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Child's Play، این فیلم داستان کارن بارکلی را روایت می‌کند که بدون اینکه از ماهیت شیطانی آن خبر داشته باشد، یک اسباب بازی عروسکی به اندی، پسرش هدیه می‌دهد که این هدیه، بدترین هدیه تمام عمر اندی خواهد بود.

مجموعه فیلم Child's Play داستان یک عروسک به نام چاکی را روایت می‌کند که توسط روح یک قاتل زنجیره‌ای که خالق آن نیز بوده،‌ تسخیر شده و حال این عروسک به یک قاتل زنجیره‌ای تبدیل شده است. اولین قسمت این مجموعه در سال ۱۹۸۸ به کارگردانی تام هالند اکران شد و پس از آن ۶ قسمت دیگر از این مجموعه تولید و منتشر شده است. پنج فیلم اول مجموعه Child's Play در مجموع کمی بیش از ۱۷۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و فیلم Curse of Chucky (نفرین چاکی) و فیلم Cult of Chucky (فرقه چاکی) که دو قسمت آخر این مجموعه هستند، تنها در بازار خانگی منتشر شدند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده