// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳

سازنده Until Dawn در حال ساخت چندین بازی انحصاری برای پلی استیشن 4 است

استودیو سوپرمسیو گیمز، سازنده Until Dawn، در حال توسعه چندین بازی انحصاری برای پلی استیشن 4 است.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که استودیو سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) در حال ساخت چندین محصول انحصاری است. پیت ساموئل، مدیر عامل این استودیو، در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که چندین بازی انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 در دست ساخت قرار دارد.

بازی انحصاری پیشین این استودیو یعنی Until Dawn از نظر کیفیت و داستان گویی توانست نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند تا در آن سو طرفداران منتظر محصول انحصاری بعدی این استودیو بمانند. اما پس از اینکه بازی بعدی آنها یعنی The Dark Pictures: Man of Medan روی چند پلتفرم معرفی شد بسیاری از طرفداران را در شک و تردید فرو برد.

اما مدیر عامل این استودیو در جریان این مصاحبه خاطرنشان کرد که رابطه کاری آنها با سونی هنوز پابرجا است. وی در این باره گفت:

ما در حال کار روی چندین محصول انحصاری با سونی هستیم که هنوز آنها را معرفی نکرده‌ایم. بله، البته می‌توانیم جزئیاتی از آنها منتشر کنیم اما تمایل داریم که در کل آن را با جمعیت بزرگ‌تری در میان بگذاریم. در واقع به همین دلیل بود که بازی The Dark Pictures برای چند پلتفرم معرفی شده است.

بازی The Dark Pictures: Man of Medan در تاریخ نامعلومی از ۲۰۱۹ میلادی منتشر می‌شود و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی قرار می‌گیرد. بازی مذکور در سبک ترسناک در دست ساخت قرار دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی The Dark Pictures یا استودیو مسیو گیمز مراجعه کنید.

انتظارات شما از بازی‌های انحصاری این استودیو چیست؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده