// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵

حجم آپدیت روز اول بازی Spyro Reignited Trilogy مشخص شد

بازیکنان بازی Spyro Reignited Trilogy برای تجربه‌ی Spyro 2: Ripto’s Rage! و Spyro: Year of the Dragon باید ۱۹ گیگابایت دانلود کنند.

در اوایل سال جاری میلادی، اعلام شده بود که محتویات دیسک بازی Spyro Reignited Trilogy تنها شامل بازی Spyro the Dragon می‌شود. بازیکنان برای تجربه‌ی دو نسخه Spyro 2: Ripto’s Rage! و Spyro: Year of the Dragon باید آن را دانلود کنند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی و عرضه بازی Spyro Reignited Trilogy، یکی از کاربران ResetEra گفته است که بازیکنان قرار دادن دیسک در کنسول، باید ۱۹ گیگابایت را دانلود کنند.

در واقع حجم ذکر شده برای تجربه‌ی Ripto’s Rage! و Spyro: Year of the Dragon است و بازیکنان برای تجربه‌ی این دو نسخه حتما باید ۱۹ گیگابایت را دانلود کنند. از این رو پس از دانلود ۱۹ گیگابایت، فضای کلی بازی از ۳۱.۵ گیگابایت به ۶۷.۵ گیگابایت تغییر پیدا می‌کند. همچنین حجم اولیه‌ی بازی روی ایکس باکس وان هم ۳۱.۵ گیگابایت است. همچنین یکی دیگر از کاربران ResetEra اعلام کرده است که برای تجربه‌ی Spyro 2: Ripto’s Rage! و Spyro: Year of the Dragon حتما باید دیسک بازی داخل کنسول قرار داشته باشد.

بازی Spyro Reignited Trilogy در ابتدا قرار بود در ماه سپتامبر برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه بشود، اما تا تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۳ نوامبر) تاخیر خورد تا تیم سازنده بتواند تغییرات لازم را روی بازی اعمال کند تا تجربه‌ی کاربران بیش از پیش لذت بخش‌تر شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده